عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 962
تاریخ انتشار: سه شنبه 19 خرداد 1394 - 14:11
نویسنده: admin
دیدار خیریه پیشکسوتان تراکتورسازی و هنرمندان در حمایت از بیماران سرطانی

 

اخبار تراکتورسازی

هشت گل و هفت میلیون تومان به نفع بیماران سرطانی

این دیدار خیریه در سه تایم ۳۰ دقیقه ای برگزار شد، چهره های شاخص و شناخته شده فوتبال و هنر حضور داشتند و در نهایت با کمک مالی افراد حاضر در این بازی، مبلغی نزدیک به هفت میلیون تومان جهت کمک به بیماران سرطانی جمع آوری شد.

این دیدار با نتیجه پنج بر سه به سود تیم هنرمندان به پایان رسید و طی آن مهدی هاشمی نسب بازیکن مشهدی سال های نه چندان دور پرسپولیس و استقلال و محمود نصیرپور از خبرنگاران و گزارشگران تبریزی هر کدام دو گل و محمد محمد زاده (یک گل) به ثمر رساندند و در سوی مقابل برای تیم تراکتورسازی رسول خطیبی دو بار و مهدی ربیع لاله یک بار گلزنی کردند.

تلفیق فوتبالی ها و هنری ها

این بازی خیریه به همت باشگاه هنرمندان تبریز به انجام رسید و چهره هایی از جمله تونی اولیویرا، رسول خطیبی، مهدی هاشمی نسب، خداداد عزیزی، هاشم چاووشی، علیرضا رنجی پور، حمید مجدآبادی، بهمن تقی پور، قربانعلی طاهری فر، سعید شفیق، محمود نصیرپور، مهدی تقی زاده، یونس نهاری، مسعود باهر، مهرداد خمیرگیر، مهرداد خوشکار مقدم، محمد محمدزاده، کریم صفری، کاظم شهریاری، اصغر صفی پور، پرویز یخدانساز، علی داداشیان، مجتبی ساعی، حسن اخضری و عطا یوسفی برای تیم سفیدپوش هنرمندان تبریز بازی کردند. اکبر ذوالمجیدیان از بازیکنان پیشین فوتبال تبریز و تیم تراکتورسازی به عنوان سرمربی، تقی سعادتپور شهروند نمونه چند سال اخیر تبریز به عنوان سرپرست و امیر مهدی زاده به عنوان مدیرعامل تیم هنرمندان تبریز در این کار خیر حضور داشتند.

همچنین دکتر فرهاد روشنی شهردار منطقه ۶ تبریز نیز در این بازی دقایقی برای تیم هنرمندان تبریز به میدان رفت و در این کار خیر شرکت داشت. سردار جعفری و سردار نظمی از مدیران سابق باشگاه تراکتورسازی این دیدار را از نزدیک نظاره کردند.

پابه توپ شدن تراکتوری های پیشکسوت

در ترکیب تیم پیشکسوتان تراکتورسازی هم نفراتی از دهه های ۶۰، ۷۰ و ۸۰ همچون فیروز دین محمدی، رضا آذری، داود فعال، صابر تقی زاده، داود قاسم زاده، حسین کریمی، علیرضا پژمان، یونس باهنر، قربانعلی احمد زاده، علی ابراهیمیان، مهدی ربیع لاله، ناصر ساعی، منوچهر صالحی، ناصر فراستی، حیدر جعفری، کاظم نورمحمدی و چند پیشکسوت دیگر به سرمربیگری داود مهابادپور و سرپرستی قاسم آهنگر به میدان رفتند.

رویارویی تونی و رسول مقابل چشمان نظمی مدیرعامل سابق

از نکات جالب توجه این بازی خیریه، رویارویی رسول خطیبی و تونی اولیویرا سرمربیان سابق و فعلی قبل از شروع مسابقه در حضور جمشید نظمی مدیرعامل پیشین این باشگاه بود که دقایقی با یکدیگر صحبت کردند و طی آن خطیبی برای تیم تراکتورسازی و تونی آرزوی موفقیت کرد. رسول خطیبی در تایم اول این بازی برای تیم تراکتورسازی به میدان رفت و در تایم های دوم و سوم برای تیم هنرمندان بازی کرد و نشان داد که بر خلاف خداداد عزیزی از آمادگی بدنی بسیار خوبی برخوردار است. رسول در تایم دوم برای تیم هنرمندان یک پنالتی گرفت که خود از زدن آن امتناع کرد تا مهدی هاشمی نسب آن را تبدیل به گل دوم سفیدپوشان کند.

کار ارزشمند اولیویرا و خداداد در روز بدقولی فراز

اما در حضور به یاد ماندنی تونی و خداداد عزیزی سرمربیان تیم های تراکتورسازی و شهرداری که تمرینات تیمشان نیز دقایقی پس از تایم اول این بازی آغاز می شد، فراز کمالوند سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز که شب قبل قول حضور در این دیدار را داده بود، به این بازی خیریه نیامد تا باز هم عدم حضور وی در چنین بازی هایی تبدیل به علامت سئوال بزرگی شود.

غلامرضا مستقیم محمدی داور شناخته شده تبریزی با کمک صابر خویی و مقصود سلیمی قضاوت این دیدار را بر عهده داشت و محمدامین مستقیم محمدی داور چهارم بود.

این دیدار خیریه در حضور نمایندگان انجمن حمایت از بیماران سرطانی از جمله مهندس صدقی مدیر این انجمن برگزار شد و دوغ آنوپ اسپانسری آن را به عهده داشت.

قرار است تیم هنرمندان به زودی یک بازی خیریه دیگر در یکی از شهرستان های آذربایجان شرقی برگزار کند.

 

 

 

 

 

اخبار تراکتورسازی , دیدار خیریه , باشگاه تراکتورسازی

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851,0435404,38812,095131,7912,545,590