عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 960
تاریخ انتشار: سه شنبه 19 خرداد 1394 - 13:40
نویسنده: admin
خبر فوری/بالاخره فغانی از طرفداران تراکتورسازی کبیر عذرخواهی کرد

 

اخبار تراکتورسازی/این در حالی است که مسئولان تراکتورسازی و هواداران پرشورتراکتور، فغانی را مقصر نتیجه نگرفتن این تیم در بازی مقابل نفت تهران و عدم دستیابی به قهرمانی لیگ چهاردهم عنوان کردند.

حالا اما پس از اینکه ۲۳ روز از آن بازی گذشته علیرضا فغانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، صحبت‌هایی انجام داد. هرچند که در ابتدا تمایلی نداشت درباره آن بازی و اتفاقاتی که رخ داده بود صحبت کند.

خبر فوری/بالاخره فغانی از طرفداران تراکتورسازی کبیر عذرخواهی کرد

فغانی در این خصوص گفت: قبل از هرچیز باید از جامعه فوتبال پیشکسوتان فوتبال، مدیران، مربیان، بازیکنان، پیشکسوتان داوری، داوران، اصحاب رسانه و حتی هواداران فوتبال تشکر کنم که در این چند وقت مرا مورد لطف و حمایت خودشان قرار دادند.

وی در خصوص اینکه آیا بنا دارد درباره اتفاقات بازی تراکتورسازی و نفت تهران صحبت کند یا نه، ‌ادامه داد: صحبتی درباره اتفاقات افتاده ندارم و تنها می‌گویم که مسئولان تصمیم گیرنده هر تصمیمی بگیرند می‌پذیرم.

علیرضا فغانی درباره اینکه شهرام دبیری گفته بود او باید عذرخواهی کند، اظهار داشت: همیشه گفته‌ام که تا زمانی که داوری فوتبال توسط انسان می‌شود اشتباه وجود دارد و من هم منکر این مسئله نیستم اما نه تنها از طرفداران تراکتورسازی بلکه از همه تیم‌هایی که از داوری من ضربه دیده‌اند عذرخواهی می‌کنم هر چند که همه تیم‌ها از داوری هم سود بردند و هم ضرر کردند.

 

 

 

 

 

 

 

اخبار تراکتورسازی,علیرضا فغانی,هواداران تراکتور , عذرخواهی علیرضا فغانی , لیگ برتر

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418859861,46398613,501133,1972,546,996