عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 953
تاریخ انتشار: پنجشنبه 21 اسفند 1393 - 19:10
نویسنده: admin
استارت خط آتش لیگ برتر/هت‌تریک آتا تونی و تراکتورسازی در روز فلاکت صداوسیما

 

از نکات قابل توجه و صد البته تأسف بار این بازی ، عدم پخش زنده دیدار حساس راه آهن و تراکتورسازی از هیچ یک از شبکه های «ورزش» و «شما» بود که نشان از اوضاع فلاکت بار صداوسيما در برخورد عادلانه با تیم های لیگ برتری را نشان می دهد.

اما در اين ميان اهالی رسانه نه چندان ملی! حرف های جالب ، خنده دار و غيرقابل قبولی را عنوان می کنند و آن اینکه به دلیل بازی استقلال و نفت تهران و حساسیت بالای این مسابقه و استقرار عوامل صداوسيما در استادیوم آزادی ، اکیپی از سوی صداوسيمای استان تهران برای بازی راه آهن و تراکتورسازی فرستاده نشده بود غافل از اینکه بازی های همیشه حساس و پر گل تراکتورسازی و به  خصوص در این برهه حساس ، صدرنشین احتمالی لیگ برتر را تعیین می کند.

در هر صورت این دیدار هم 3 امتیاز شیرین را به حساب تراکتورسازی واریز کرد تا شاگردان تونی اولیویرا با 44 امتیاز و تفاضل گل 16+ همچنان یکی از مدعیان قدر قدرت فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران باشد.

گل های تراکتورسازی را در این مسابقه فرید کریمی در دقیقه 43 با پاس گل احمدزاده ، مهدی کیانی با شوت از راه دور در دقیقه 85 و لوسیانو ادینهو در دقیقه 87 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.

از حواشی جالب توجه و شیرین دیدار راه آهن و تراکتورسازی ، حضور تحسین برانگیز هواداران پرشور و شعور و انرژیک تراکتورسازی بود که مثل همیشه یار و همراه تیم محبوب آذربایجان بودند و در ورزشگاه چنان شرف حضور داشتند که گویی راه آهن میهمان است و به صورت دائمی برای تیم محبوب خود شخصیت آفرینی می کنند.

پس از پایان بازی و حین سوارشدن به اتوبوس ، برخی از هموطنان تونی اولیویرا با پرچم بنفیکا به استقبال سرمربی تراکتورسازی رفتند و تونی نیز به گرمی با آن ها خوش و بش کرد.

اخبار تراکتورسازی/

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418852171,46321712,732132,4282,546,227