عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 948
تاریخ انتشار: سه شنبه 19 اسفند 1393 - 15:32
نویسنده: admin
مهرداد بایرامی: شانس قهرمانی زیادی داریم/هر بازی برایمان حکم فینال دارد

 

مهاجم تراکتورسازی در خصوص حضور هواداران تیمش در استادیوم، اظهار داشت: هواداران تراکتور ما را همیشه شرمنده کرده اند. تراکتورسازی با حضور هوادارانش، قدرتمند بوده و مطمئن باشید حمایت آنها باعث شکست دادن پرسپولیس شد. 

مهرداد بایرامی ادامه داد: هر بازی برایمان حکم فینال داشته و باید در هر مصاف پیروز شویم. تمام هدف کادر فنی و بازیکنان، کسب سه امتیاز بوده و برای رسیدن به این موضوع، تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد. 

این بازیکن تراکتورسازی در خصوص روند نتیجه گیری تیمش در لیگ برتر، بیان کرد: ما در سه بازی اخیر لیگ برتر، ۹ امتیاز کسب کرده و عملکرد خوبی داشته ایم. به نام تیم ها کاری نداشته و برای موفقیت در هر بازی به میدان می رویم. امیدوارم این روند را ادامه بدهیم.

وی در خصوص تونی اولیویرا، گفت: آقای اولیویرا از نظر شخصیتی و فنی، کارنامه بسیار عالی داشته و امیدوارم با حضور وی در کسب بهترین ها موفق باشیم. تونی سعی دارد تیم از نظر فنی روز به روز بهتر شویم.

مهرداد بایرامی درباره دیدار تیمش روی تیمش مقابل راه آهن، اظهار داشت: راه آهن برای بهتر شدن شرایطش به میدان خواهد آمد ولی ما نیز می خواهیم به صدر جدول دست یابیم. کادر فنی نقاط فنی تیم مقابل را آنالیز می کند تا با تدابیر مناسب بازی را شروع کنیم. 

وی در خصوص سومین دیدار تیمش در مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: مطمئن باشید برای پیروزی به عربستان خواهیم رفت و امیدوارم سه امتیاز را کسب کنیم ولی حتی یک امتیاز نیز در صعود از گروهمان، کمک زیادی خواهد کرد. امیدوارم با نتیجه خوبی به تبریز بازگردیم. 

مهرداد بایرامی درباره وضعیت خط دفاعی تیمش، اظهار داشت: ما در دو بازی اخیر، گلی را دریافت نکرده و موقعیت های زیادی به حریف نمی دهیم که نشان می دهد خط دفاعی خوبی داریم. سازماندهی مناسب بسیار اهمیت داشته و کمک همه بازیکنان از خط دفاع تا حمله لازم است که خدا را شکر روند خوبی داشته ایم. در زمان گل خوردن، همه بازیکان مقصر بوده و در زمان گل زدن نیز همه بازیکنان تاثیر دارند.

وی در خصوص شانس تراکتورسازی برای قهرمانی در لیگ برتر، بیان کرد: ما سه رقیب به نام های استقلال، سپاهان و نفت تهران داریم. امسال پتانسیل زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر داشته و می توانیم به جام دست یابیم. همه بازیکنان برای قهرمان شدن، هم قسم شده اند. هواداران تراکتور مطمئن باشند، بازیکنان تمام تلاش خود را انجام می دهند تا تیم قهرمان لیگ برتر شود.

اخبار تراکتورسازی/

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418856281,46362813,143132,8392,546,638