عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 945
تاریخ انتشار: سه شنبه 19 اسفند 1393 - 13:44
نویسنده: admin
حامد لک: استپ سینه‌ام برای روحیه دادن به تیم‌ام تراکتورسازی بود

 

دروازه بان تراکتورسازی گفت: این سومین برد پیاپی ما بود و امیدوارم این هفته و با شکست راه آهن بتوانیم در جمع مدعیان قهرمانی باقی بماند.

حامد لک در این بازی مدام استپ سینه می کرد و علاقمند بود تا حرکات نمایشی انجام بدهد. او در این باره می گوید: چون چند بازیکن اصلی تیممان نبودند و ترکیب ما کمی جوان شده بود، با استپ سینه و کار با توپ می خواستم به بچه ها روحیه بدهم تا آنها با خیالی آسوده به فکر هجوم به سمت دروازه پرسپولیس باشند. هدفم همین بود و خوشحالم که به هدفم رسیدم.

حامد لک در مورد خطای محسن بنگر بر روی خود می گوید: شرایط فوتبال است و درگیری در آن وجود دارد. نه عمدی در کار آقا محسن بود و نه قصدی. او می خواست توپ را بزند ، پایش را انداخت که به من برخورد کرد. سریع هم آمد بالای سرم و من هم گفتم که هیچ اتفاقی نیفتاده. آقا محسن بزرگتر من است و اگر خطای شدیدتر از این هم انجام بدهد و باز هم پای مرا بزند هیچ واکنشی نشان نخواهم داد.

حامد لک با امیدواری به آینده گفت: باید تمام بازیهای پیش رو را با موفقیت به پایان برسانیم. قبل از پایان سال دو بازی حساس داریم. یکی مقابل راه آهن که با فرهاد کاظمی متحول شده و دیگری مقابل الاهلی عربستان. خیلی امیدوارم که امسال هم در لیگ قهرمانان آسیا موفق شویم و هم در لیگ برتر. باید توکل به خدا کنیم و تلاش تا به این دو هدف برسیم.

اخبار تراکتورسازی/

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851831,46318312,698132,3942,546,193