عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 943
تاریخ انتشار: سه شنبه 19 اسفند 1393 - 12:53
نویسنده: admin
مسئولان حداقل باید برای جلب رضایت هواداران تراکتور به تیم کمک کنند

 

پرسپولیس خسته بود
بازی در تبریز با حضور هواداران پرشور تراکتورسازی همیشه متفاوت است. البته پرسپولیس هم یک مقدار خسته به نظر می‌آمد ولی با توجه به اینکه در آسیا نتیجه گرفته بود، با روحیه مقابل ما حاضر شد که در نهایت بازیکنان ما موفق شدند به برتری برسند.

از ادینیو توقع بیشتری بود
ما مقابل پرسپولیس بخصوص در نیمه دوم فرصت‌های زیادی داشتیم. توقعمان از ادینیو (مهاجم تراکتورسازی) این بود که دو، سه گل دیگر بزند. البه پرسپولیس هم فرصت‌هایی داشت. در مجموع مالکیت توپ در اختیار ما بود.

صادقیان خودش را زمین انداخت
پرسپولیسی‌ها معتقدند داور یک پنالتی آنها را نگرفت. من خودم آن صحنه را دیدم. در اصل باید کارشناسان داوری درباره این صحنه نظر بدهند ولی به نظر من اصلا آن برخورد پنالتی نبود و صادقیان خودش را زمین انداخت تا داور پنالتی بگیرد.

با تونی، انسجام ما بیشتر شده است
ما از تونی اولیویرا راضی هستیم. او مربی حرفه‌ای است و با آمدنش انسجام و هماهنگی تیم بهتر شده است. کارهایی که او با تیم می‌کند و نوع تمریناتش خیلی متفاوت است و در بحث آنالیز فنی هم با همکارانش عملکرد خوبی دارد.

انتظارم از مسئولان استان بیشتر بود
تاکنون مصاحبه گلایه‌ آمیز از من ندیده‌اید ولی واقعا انتظارمان از مسئولان استان بیشتر بود که از تیم پشتیبانی بیشتری داشته باشند. بعضی از تیم‌ها به وزارتخانه‌ها منتسب هستند و دغدغه‌ای ندارند ولی ما یک تنه برای مسائل مالی می‌جنگیم. انتظار ما این است که مسئولان استان به خودشان بیایند. در این مدت به جز شهرداری و شورای شهر تبریز از هیچ مسئول و ارگان دیگری چیز خاصی ندیدیم.

یک تماس نگرفتند حالمان را بپرسند
مسئولان حداقل باید برای جلب رضایت هواداران تراکتور به تیم کمک کنند. من از مسئولان دلگیرم. توقعمان این است که حداقل در استان خودمان دیده شویم و آنهایی که در راس هستند و حاکمند، از تراکتورسازی حمایت کنند. آنها حتی یک تماس نگرفتند که بپرسند حالتان چطور است و آیا چیزی کم دارید یا نه.

نیاز به دلخوشی مسئولان داریم
البته ما یک مقدار به خاطر مسائل مالی که وجود دارد به ارگان‌ها و سازمان‌ها و شرکت‌ها حق می‌دهیم ولی حرف ما این است که یک حال و احوال که هزینه‌ای ندارد. مسئولان یک تماس نگرفتند که دلگرمی بدهند. ما نیاز داریم علما و بزرگان استان به تیم دلخوشی بدهند.

آجورلو نه استعفا داده و نه به جلسات می‌آید
ما در این مدت اخیر جلسات هیات مدیره زیادی را برگزار کردیم. تعداد جلسات فوق العاده هیات مدیره زیاد بود ولی این دوست عزیز ما (مصطفی آجورلو) در جلسات ما شرکت نکرد. ایشان نه رسما استعفا داده، نه تماسی می‌گیرد و نه در جلسات حضور می‌یابد.

اخبار تراکتورسازی/

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
12941885546192,7215,851125,5472,539,346