عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 94
تاریخ انتشار: جمعه 18 اسفند 1391 - 15:59
نویسنده: admin

به گزارش اسپور نيوز ، محمدحسین جعفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز گفت: قانون اختصاص 10 درصد ظرفیت ورزشگاه به تماشاگران تیم مهمان در ایران هیچگاه اجرا نشده است و امروز استقلال در حالی خواستار اجرای این قانون است که خود سال‌ها نسبت به این موضوع قانون‌شکنی کرده است.

وی افزود: مدیران تیم‌های استقلال و پرسپولیس تیم‌های خود را پرطرفدارترین تیم‌های ایران می‌دانند و عنوان می‌کنند که در همه جای ایران تماشاگر دارند، حالا چرا در مقابل تراکتورسازی خواستار اجرای قانون 10 درصد حق تماشاگر تیم مهمان هستند.

جعفری تصریح کرد: من به صورت مکتوب هم اعلام کرده‌ام که این قانون غیرقابل اجرا است و نباید تماشاگران تراکتورسازی را از حضور در ورزشگاه آزادی محروم کرد.

تا سه نشه بازی نشه

مدیر باشگاه تراکتورسازی تبریز با یادآوری دو پیروزی قبلی این تیم در تهران مقابل استقلال گفت: از قدیم گفته‌اند که تا سه نشه بازی نشه و امیدواریم با پیروزی مقابل استقلال ضمن صعود به صدرجدول سومین پیروزی خود را در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال جشن بگیریم.

جعفری افزود: تیم از لحاظ روحی و روانی در بهترین شرایط خود قرار دارد و بازیکنان تیم تراکتورسازی برای برد مقابل استقلال و صدرنشینی مصمم بوده و تنها به خاطر مشکلات مالی تحت فشار هستیم.

مدیرباشگاه تراکتورسازی از عدم بازگشت این تیم به تبریز بعد از بازی تراکتورسازی با استقلال خبر داد و ابراز داشت: بعد از بازی با استقلال در تهران مانده و شنبه شب عازم دوحه قطر خواهیم شد.

تیم تراکتورسازی تبریز روز جمعه مهمان استقلال تهران است. این تیم روز سه‌شنبه هفته آینده در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا به مصاف الجیش قطر می‌رود.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418859131,46391313,428133,1242,546,923