عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 938
تاریخ انتشار: دوشنبه 18 اسفند 1393 - 18:12
نویسنده: admin
ادینیو: نمی گذارم شهباززاده به من برسد/موفقیت تراکتورسازی مهم است

 

*از بازی دیروز شروع کنیم. چطور بود؟

بازی خیلی خوبی بود. هر 11 نفر تیم ما عالی بازی کردند. سیستم خوبی داشتیم، مدافعان و هافبک ها خوب کار کردند و به خوبی توپ را در زمین به چرخش درآوردیم. همین که بازی را بردیم، واقعا خوب بود.

*در این بازی درگیری ها و جنجال های زیادی به وجود آمد؛ نظرت در این باره چیست؟

من درباره دعوا ها نظری ندارم و اصلا نمی خواهم فکرم را درگیر مساله ای کنم که دیگر تمام شده و ارزشی هم ندارد. الان فقط به بازی های آینده فکر می کنم. البته در یک بازی مهم همیشه این مسائل به وجود می آید.

*خودت هم چند موقعیت خوب را از دست دادی.

بله، بدشانسی آوردم و توپ هایم وارد دروازه نشد. موقعیت هایم خیلی خوب بود اما یکی از شوت هایم را سوشا مکانی گرفت و دو شوت دیگرم به اوت رفت. البته گلزنی من مهم نیست. در تراکتورسازی اصلا اهمیتی ندارد چه کسی گل می زند، فقط مهم این است که بازی را ببریم و اصلا برای هیچ کس مهم نیست که ثاقبی گل بزند، احمدزاده و یا ادینیو. یک موضوع دیگر هم باید بگویم.

*چه موضوعی؟

دیروز گلر پرسپولیس عالی بازی کرد و موقعیت های زیادی را از ما گرفت. اگر مکانی درون دروازه پرسپولیس نبود، 4 گل دیگر می زدیم.

*با این حال برای برای آقای گل شدن نیاز به گل زدن داری!

من 14 گل زده ام اما می دانم باید باز هم گل بزنم. اول موفقیت تیم مهم است اما واقعا دوست دارم آقای گل ایران شوم. این آقای گلی با قهرمانی تراکتورسازی لذت بخش تر می شود. انشاءالله در بازی های بعد گل می زنم.

*می دانی که سجاد شهباززاده به تو خیلی نزدیک شده است؟

بله، او 11 گل زده اما نمی گذارم به من در صدر جدول گلزنان برسد. البته به شهباززاده فکر نمی کنم و تلاشم برای این است که تعداد گلهای خودم را افزایش دهم و به تراکتورسازی کمک کنم.

*بازی با راه آهن را چطور ارزیابی می کنی؟

باید این بازی را ببریم. ما در هر بازی فقط به برد فکر می کنیم و الان هم باید راه آهن را شکست دهیم. هیچ مشکلی هم نداریم. از فردا برای این بازی استارت می زنیم و امیدوارم نتیجه خوبی به دست آوریم. فکر می کنم خودم در این بازی 2 گل می زنم تا هم 16 گله شوم و هم تراکتورسازی بازی را ببرد.

* حرف خاصی باقی نمانده است؟

دیروز هواداران تراکتور عالی بودند. امیدوارم همینطور تا قهرمانی تراکتورسازی از ما حمایت کنند.

اخبار تراکتورسازی/

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851,2555404,60012,307132,0032,545,802