عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 891
تاریخ انتشار: سه شنبه 12 اسفند 1393 - 20:42
نویسنده: admin
سرمربی الاهلی امارات: بازی سختی مقابل تراکتورسازی داریم

 

اخبار تراکتورسازی

سرمربی تیم الاهلی امارات گفت: پس از بازی اول مقابل الاهلی عربستان ریکاوری خوبی داشته ایم و تیم را به مرز آمادگی رسانده ایم و امیدوار به کسب بهترین نتیجه از تبریز هستیم.

وی در ارزیابی حریف فردای تیم الاهلی امارات نیز اظهار داشت: مهمترین نقطه قوت تراکتورسازی ایران هواداران آن است و علاوه بر آن بازگشت تونی اولیویرا روح تازه ای به این تیم بخشیده و وجود بازیکنی مانند آندو تیموریان نیز موجب تعادل خط میانی و دفاعی تراکتورسازی شده و وضعیت گلزنی خوبی نیز دارد که البته با توجه به بازی در تیم های لیگ امارات و ایران شناخت کاملی از وی و بطور کلی تراکتورسازی داریم ولی با این حال تکرار می کنم که بازی مقابل تیم های ایرانی بسیار دشوار است.

سرمربی الاهلی امارات با اشاره به تماشای یکی از بازی های هفته گذشته لیگ برتر ایران بین یکی از تیم های صدر جدول و یکی از تیم های قعرنشین افزود: این بازی بخوبی نشان می داد که فاصله چندانی بین تیم های ایرانی وجود ندارد با این حال ما نیز همیشه به دنبال پیروزی هستیم و فردا نیز با همین انگیزه مقابل تراکتورسازی صف آرایی خواهیم کرد تا بهترین نتیجه ممکن را به دست آوریم.

اورالیو با تقدیر از مهمان نوازی و استقبال تبریزی ها از این تیم در زمان ورود، به اخراج بازیکن تاثیرگذار شیلیایی خود در بازی اول لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی عربستان اشاره و تصریح کرد: حضور خیمینز می توانست کمک شایانی در این بازی باشد اما بازیکنان جانشین خوبی نیز برای پرکردن جای خالی وی در اختیار داریم.

وی افزود: تلاش کرده ایم برخی ضعف های دفاعی موجود در بازی برابر حریف عربستانی را نیز رفع کنیم که البته این ایرادات مربوط به نحوه تمرینات نبوده است.

اخبار تراکتورسازی/

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418859045404,24911,956131,6522,545,451