عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 869
تاریخ انتشار: یکشنبه 10 اسفند 1393 - 20:26
نویسنده: admin

 

اخبار تراکتورسازی

حبیب گردانی در مورد شکست مقابل نسف قارشی ازبکستان گفت: ما نیمه اول خیلی خوب کار کردیم اما نیمه دوم تمرکز لازم را نداشتیم و این خیلی بد بود، ما می‌ توانستیم راحت نسف را ببریم ولی آن بازی دیگر تمام شده و الان به الاهلی فکر می‌ کنیم، انشاالله بتوانیم با یک بازی خوب و آبرومندانه 3 امتیاز را بگیریم.

او در مورد اینکه چقدر نسبت به حریف شناخت دارند ادامه داد: ما شناخت نسبی داریم اما فردا قرار است این تیم را آنالیز کنیم. اما هنگامی که در تعطیلات 50 روز لیگ به دبی رفته بودیم، بازی این تیم را از نزدیک نگاه کردیم. قطعا الاهلی تیم خوبی است که توانسته سهمیه بگیرد. اما ما هم در زمین خودمان بازی داریم و مطمئنا چهارشنبه هواداران تراکتور تنهایمان نمی‌گذارند.

مدافع ملی‌پوش تراکتور در مورد اینکه می‌ توانند در هر دو جبهه یعنی لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا موفق باشند یا خیر نظرش را اینگونه بیان کرد: خدا را شکر در لیگ در رده دوم جدول قرار داریم، ما محکم کار می‌ کنیم و حتما امسال هم سهمیه آسیایی را می‌ گیریم. درست است که پارسال در آسیا ناکام ماندیم اما به نظرم اگر همدل باشیم، گرچه صعود کردن از گروه و رفتن به مراحل بالاتر سخت است اما از پس این کار برمی آییم و می‌ توانیم هواداران تراکتور را خوشحال کنیم.

گردانی در پایان افزود: نه تنها من بلکه همه بازیکنان برایشان تراکتورسازی از همه چیز مهمتر است ما سرمان را می‌ دهیم تا تیممان موفق باشد. امید همه بچه ها به خداست، انشاالله که بتوانیم مقابل الاهلی یک بازی خوب و منطقی انجام دهیم تا دل هوادارانمان را که همیشه پشتمان بودند و هر چه داریم از آنها داریم را شاد کنیم.

اخبار تراکتورسازی/

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851,4385404,78312,490132,1862,545,985