عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 861
تاریخ انتشار: شنبه 09 اسفند 1393 - 14:21
نویسنده: admin

 

اخبار تراکتورسازی

محسن دلیر در پاسخ به این پرسش که آیا نیمکت نشینی اش به رفتن خطیبی ربط دارد، بیان داشت: به هر حال این موضوع تاثیرگذار بوده است اما تونی هم مربی بزرگی است و به هر حال اتفاقی است که افتاده. من با تونی صحبت کردم. او به من گفت قطعا از حضورت استفاده می کنم؛ من هم انگیزه دارم تا به ترکیب برگردم. البته از این که در ترکیب نیستم بسیار ناراحتم ولی چاره ای نیست. شک ندارم در ادامه می توانم با تمرین کردن به ترکیب برگردم.

مهاجم تراکتورسازی درباره روند نزولی اش بعد از حضور در برنامه نود، تصریح کرد: این حرفها درست نیست. من بعد از برنامه نود هم چند پاس گل دادم، البته هیچ گلی نزدم ولی این ها همه اش حرف است که می گویند بازیکنانی که به برنامه نود می روند، افت می کنند. بازیکن داشته ایم که به نود رفته و بعد از آن به تیم ملی دعوت شده است.

محسن دلیر درباره شکست تیمش مقابل نسف قارشی بیان داشت: این بازی اولین مصاف آسیایی تیم ما بود. با توجه به اینکه خیلی از بازیکنان تراکتورسازی اولین حضورشان در لیگ قهرمانان آسیا را سپری می کردند، با استرس به میدان رفتند. با این حال شک ندارم از گروهمان صعود می کنیم.

وی در پایان افزود: مطمئن هستم که امسال قهرمانی لیگ برتر از آن تراکتورسازی است و امیدوارم هواداران تراکتور نیز ما را حمایت کنند تا به این مهم برسیم.

اخبار تراکتورسازی/

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
12941885501,4635012,565132,2612,546,060