عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 860
تاریخ انتشار: شنبه 09 اسفند 1393 - 14:10
نویسنده: admin

 

اخبار تیم فوتبال شهرداری اردبیل

کادر داوری و ناظر این دیدار نیز در این خصوص کم تجربه عمل کردند و با عدم قطع دیدار در دقایق نخستین بازی موجب ایجاد تنش پس از گل اول تیم فجر سپاسی شیراز شدند.

مشکل بزرگ ناظر و داوران نبود توپ نارنجی در استادیوم حافظیه بود. این در حالی است که از ۴۸ ساعت قبل هواشناسی خبر از بارش شدید برف در شیراز را داده بود.

با این وجود اعتراضات مسئولان شهرداری اردبیل به جایی نرسید و سرانجام مسئولان باشگاه فجر سپاسی با ارائه توپ های نارنجی و قرمز تولیدی مجید توانستند کادر داوری را مجبور به ادامه دیدار نمایند.

استفاده از توپ غیراستاندارد/اردبیل چوب تلافی سازمان لیگ را می خورد

آن هم در حالیکه سازمان لیگ و رئیس سازمان (بهروان) در هفته های گذشته اعلام کرده بود که تیم های حاضر در لیگ آزادگان موظفند با توپ های آل اسپورت سفید و نارنجی که سازمان لیگ در اختیارشان قرار داده بازی کنند.

آبروریزی در لیگ آزادگان که در هفته های اخیر این بار با توپ هایی اتفاق افتاد که تولیدی مجید برای تبلیغات در پوسترها و یا ویترین مغازه ها از آن استفاده می کند و بیشتر به توپ بازی کودکان شباهت دارد تا توپ یک بازی رسمی در لیگ آزادگان.

پایان دیدار نیز با پنالتی بحث برانگیز برای تیم فجر سپاسی منجر به شکست ۲ بر یک تیم شهرداری اردبیل شد تا مسئولان تیم اردبیل اشتباهات داوری در این دیدار را به اشتباهات داوری در بازی آلومینیوم و فجر مرتبط بدانند و آن را نوعی تلافی برای تیم فجر سپاسی از طرف فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ قلمداد کنند.

اخبار تیم فوتبال شهرداری اردبیل/

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851,3565404,70112,408132,1042,545,903