عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 857
تاریخ انتشار: جمعه 08 اسفند 1393 - 18:33
نویسنده: admin

 

اخبار تراكتورسازى

«تراكتور تنها نماينده فعلى ايران است كه برايش آرزوى موفقيت ندارم به دليل اينكه رسول خطيبى جوان  شايسته كشورم را بدون دليل از تيم كنار گذاشتند ، هر چند كه به اين غريب پرستى ها و مديريتهاى لحظه اى عادت كرده ايم.

ديدار دو تيم تراكتور و نسف قارشى كيفيت خوبى داشت اما در اين بازى با كيفيت ، استراتژى دو تيم تنها تا پشت محوطه جريمه يا همان منطقه D جوابگو بود و دو تيم بندرت توانايى ايجاد موقعيت براى گلزنى داشتند و همچنين دو تيم نشان دادند كه توانايى استفاده از كانالهاى مركزى را ندارند.

نيمه اول بازى تراكتور بسيار منطقى به توپ ضربه زد و بعضا كنترل بازى در اختيار تراكتورسازى بود ، كنترل بازى بوسيله حفظ توپ ، استفاده از عرض زمين و ارسال از جناحين بيانگر حاكميت نسبى تيم تراكتور داشت كه گل زيباى تراكتورسازان نيز از روى مالكيت بازى و ارسال خوب و تيزهوشى ادينهو به ثمر رسيد.

پرس بدون هدف :
در اكثر دقايق نيمه اول ادينهو به تنهايى اقدام به پرس مي كرد و نهايتا يك بازيكن در زمان پرس با ادينهو همراه بود و تراكتور در اين بازى در امر پرس كاملا نا موفق نشان داد.

نيمه دوم بازى :
تيم تراكتور بسيار عجيب نيمه دوم وارد زمين شد و از تمركز لازم برخوردار نبودند و به دليل عدم تمركز و عدم رعايت ساده ترين اصول دفاعى ( دفع توپ به كنار نه به مركز ) تراكتور گل اول را خورد تا نشان دهيم حتى در ساده ترين اصول دفاعى مشكل داريم .پس از گل اول فشار تيم نسف قارشى بيشتر شد و در اين لحظات كه شيرازه تيم تراكتور كاملا از هم پاشيده بود و دو هافبك دفاعى تراكتور كيانى و تيموريان كه چسبيده به خط دفاع بازى ميكردند و خواسته يا ناخواسته شرايط را براى تراكتور سخت كردند و در لحظاتى كه يك تعويض ميتوانست تراكتور را از فشار خارج كند تونى سرمربى تيم اعتقادى به تعويض يا تغيير رويه نداشت.

تغيير آهنگ بازى :
پس از دريافت گل دوم نيز تراكتور توانايى تغيير در نوع بازى و سرعت دادن به بازى را نداشت و تيم نسف قارشى نيز با يك تعويض تغيير رويه داد و كناره هاى زمين را كمى آزاد گذاشت و تجمع در مركز را در دستور كار قرار داد.

سه مشكل بزرگ تراكتور در اين مسابقه :
-
١ مهدى كيانى هافبك ميانى اين تيم بسيار عقب بازى مى كرد و اكثر پاسهاى وى پاسهاى خنثى بود .
٢- دو هافبك- مهاجم كنارى تيم تراكتور از دروازه حريف دور بازى ميكردند و فاصله اين دو با ادينهو در خط حمله زياد بود .
٣- در اين ديدار بازيكنان تراكتور فرق پاس ٥ مترى با پاس ٢٠ مترى را نمى دانستند و شدت پاس ٥ مترى و ٢٠ مترى آنها گاها يكسان بود و بارها اين چنين مالكيت توپ را از دست دادند.»

اخبار تراكتورسازى/

کد امنیتی رفرش

این نظر توسط کیوان در تاریخ 1393/12/09 و 18:06 دقیقه ارسال شده است

این موقع هست که میگن شرف یه آدم غربیه با تعصب به آدم های مثل تو که برای تیم کشورش آرزوی عدم موفقیت می کنه می ارزه تو اونقدر نفهم هستی که باشگاه رو با مسئولین اشتباه کردی وداری برای یه تیم و هوادارانش توهین میکنه واقعا به داشتن بازیکن وآدمی مثله تو تو ایران باید شرم کرد


این نظر توسط يونس تيراختورچي در تاریخ 1393/12/09 و 10:14 دقیقه ارسال شده است

آقاي محترم تراكتور مال خطيبي و يا مال شخص خاصي نيست كه بخاطر اخراجش همه چيز تموم شده باشه و به دليل قهر يا هر علت مسخره ديگه برايش آرزوي موفقيت نكرد! تراكتور در درجه اول مال هوادارانش است بعد از نظر ملي مال ايران است و در هر شرائطي موفقيت اين تيم آرزوي هر ايراني بايد باشد... ياشاسين تيراختور


این نظر توسط doman در تاریخ 1393/12/08 و 21:54 دقیقه ارسال شده است

مشکلی نیست ما عادت کردیم به .....ما هم برای شما ارزوی موفقیت.....


نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418856971,46369713,212132,9082,546,707