عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 845
تاریخ انتشار: سه شنبه 28 بهمن 1393 - 20:01
نویسنده: admin

 

اخبار تراکتورسازی

بعد از ترک ایران او اعلام کرد: هواداران تیم تراکتورسازی در ایران پرشورترین تماشاگرانی است که در دنیا دیده است.

تونی به قول خود عمل کرده و برای دومین بار به ایران برگشته است، با این حال در فاصله بین این سه حضور در تراکتورسازی، او فاقد مسوولیتی بوده است.

تونی اولیویرا در فوتبال پرتغال و اروپا صاحب رکوردهای جالبی است. او در 5 مقطع مختلف سرمربی تیم بنفیکای پرتغال بوده و ضمن کسب 4 عنوان قهرمانی در لیگ پرتغال با این تیم در واپسین سال های دهه 80 میلادی به فینال باشگاه های اروپا رسید، اما در فینال و در ضربات پنالتی مغلوب آیندهون هلند شد.

اولیویرا در دو مقطع دستیار سون گوران اریکسون و مرحوم تومیسلاو ایوویچ در تیم بنفیکا بوده است و آخرین حضور ملی اش در سال 2010 بوده که در تیم‌ملی ساحل عاج دستیار و آنالیزور اریکسون بوده است. جالب است بدانید که قبل از حضور مورینیو در پورتو که منجر به قهرمانی این باشگاه پرتغالی در اروپا شد، ژوزه به علت نتایج ضعیف از بنفیکا اخراج شده و جای خود را به تونی اولیویرا داده است.

یک نکته جالب دیگر اینکه در سال 1972 و در جریان مسابقات جام استقلال برزیل (جام‌جهانی کوچک) تونی اولیویرا عضو تیم‌ملی پرتغال بود و به عنوان همبازی اوزه بیو در شهر رسیف برزیل به مصاف تیم‌ملی فوتبال کشورمان رفته و پاس گل دوم پرتغال را در بازی منجر به برد 3 ـ صفر پرتغال برابر ایران او به اوزه بیو داد. تونی با این پیش زمینه حرفه ای برای سومین بار به فوتبال کشورمان برگشته است.

اخبار تراکتورسازی/

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851,1395404,48412,191131,8872,545,686