عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 81
تاریخ انتشار: یکشنبه 13 اسفند 1391 - 22:48
نویسنده: admin

به گزارش اسپور نيوز به نقل از فارس ، دهنوي گفت: بازي بسيار خوبي را انجام داديم و با توجه به شرايط ورزشگاه و حمايت هواداران همه چيز دست به دست هم داد تا 3 امتياز اين ديدار را کسب کنيم. در نيمه اول چندان خوب نبوديم اما در نيمه دوم کاملا مسلط به بازي شديم. بازيکنان همه به دنبال رسيدن به هدف خود هستند و تمام تلاششان را انجام مي‌دهند.

وي در مورد اينکه آيا تيمي مي‌تواند در تبريز حريف تراکتورسازي شود، اظهار داشت: صد درصد هر تيمي در تبريز و در حضور اين هواداران پرشور دچار مشکل مي‌شود. شرايط يادگار امام به شکلي است که بازيکنان هر چقدر اسمي و باتجربه باشند وقتي اين هواداران را مي‌بينند شوکه مي‌شوند. اگر مي‌شد شرايطي فراهم کرد که برخي از هواداران براي حمايت از تراکتورسازي در بازي‌هاي خارجي نيز ما را همراهي مي‌کردند خيلي خوب مي‌شد.

هافبک تراکتورسازي درمورد وضعيت تيمش در رقابت‌هاي ليگ برتر عنوان کرد: شرايط در ليگ برتر بسيار سخت و حساس است. در مقايسه با استقلال و سپاهان کار سخت‌تري داريم. ما در 3 ديدار بيرون از خانه به ميدان مي‌رويم و استقلال تنها 2 بازي خارج از خانه دارد. بايد بازي‌هايمان را مرحله به مرحله جلو ببريم و به فکر پيروزي در هر مسابقه‌اي که پيش رو داريم باشيم.

دهنوي ادامه داد: بازي 2 هفته بعد ما مقابل استقلال حساسيت بسيار زيادي دارد و مي‌تواند تکليف قهرمان را تا حد زيادي مشخص کند. اين بازي 6 امتيازي است. اميدوارم مقابل استقلال نتيجه بگيريم تا رقابت در صدر جدول قشنگ‌تر شود. اگر استقلال نتيجه بگيرد و فاصله‌اش را زياد کند حساسيت‌ها از بين مي‌رود. اميدوارم ما برنده بازي مقابل استقلال باشيم.

وي در مورد ديدار مقابل نفت تهران گفت: نفت تهران تيم بسيار خوب و منسجمي است که در نيم‌فصل دوم جزو سه تيم اول از لحاظ کسب امتياز بوده است. آنها کادر فني بسيار خوب و باهوشي دارند. به هر حال در خانه بازي مي‌کنيم و بايد نتيجه لازم را کسب کنيم.

دهنوي در مورد مشکلات مالي که اين روزها باشگاه تراکتورسازي با آن روبرو است عنوان کرد: تمامي تيم‌ها مشکلات مالي دارند اما بايد به بازيکنان از اين بابت کمک شود. وقتي مشکلات مالي وجود دارد کيفيت فني بازيکنان دچار افت مي‌شود. چندي پيش در جلسه‌اي با بازيکنان و مديريت تيم در مورد اين موضوع صحبت شد و درخواست کرديم به فکر تيم باشند. قول‌هايي دادند و قرار شد تا روز چهارشنبه و قبل از ديدار مقابل الجيش قطر مقداري از قرارداد به بازيکنان پرداخت شود.

دهنوي خاطر نشان كرد: با توجه به مشکلات مالي که در جامعه وجود دارد بازيکنان هم از اين بابت دچار مشکل شدند. خيلي از بازيکنان دغدغه هايي دارند که اگر آن ها حل نشود روي کارشان تأثير مي گذارد. اميدوارم هرچه زودتر اين مشکلات حل شود.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418859671,46396713,482133,1782,546,977