عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 793
تاریخ انتشار: شنبه 18 بهمن 1393 - 20:02
نویسنده: admin

 

اخبار تراکتورسازی

آندرانیک تیموریان ادامه داد: فکر می کنم هر چند سال یک بار این گل ها اتفاق می افتند و خیلی نادر هستند. به هر حال لیگ برتر ادامه دارد. تراکتور در کورس قهرمانی می ماند و باخت مقابل پدیده به خاطرات پیوست.

وی درباره انتقادات صورت گرفته از رسول خطیبی پس از این شکست گفت: خطیبی نتایج قابل قبولی گرفته است. برد و باخت در فوتبال هست و این اتفاقات همه جا رخ می دهد و جزیی از فوتبال است. من خوشبین هستم که این تیم می تواند تا روز آخر مدعی قهرمانی باقی بماند.

هافبک تراکتورسازی افزود: خطیبی پس از این شکست خیلی ناراحت بود. او حتی نتوانست به دلیل شرایط جسمی که داشت به نشست خبری برود و برادرش راهی نشست شد.

وی درباره اینکه عباسی ، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی احتمال تغییر در کادر فنی را رد نکرده است گفت: من از هیات مدیره و مدیرعامل می خواهم که از رسول حمایت کنند. مطمئن باشید خطیبی با بازیکنان خوبی که دارد می تواند در ادامه لیگ برتر تیم را دوباره به شرایط خوب نیم فصل اول برگرداند.

هافبک تراکتورسازی درباره اینکه گفته می شود در ورزشگاه یادگار امام(ره) تونی اولیویرا تشویق شد اظهار داشت: در لیگ برتر ایران این چیزها عادی شده است و برخی هستند که خودجوش مربی قبلی تیم را تشویق می کنند! او هم باشد مربی دیگری و مربی دیگری باشد اگر یک بازی نتیجه نگیرد همین شعارها درباره اش داده می شود. به جای اینکه به فکر پیشرفت باشیم به فکر حاشیه هستیم.

آندرانیک تیموریان درباره شادی خاص خود پس از گلزنی به پدیده گفت: خوشحالی شخصی بود و به خودم مربوط است.

اخبار تراکتورسازی/

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418858721,46387213,387133,0832,546,882