عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 778
تاریخ انتشار: چهارشنبه 15 بهمن 1393 - 18:00
نویسنده: admin

 

اخبار تراکتور‌سازی

اندوی در مورد کسب تساوی مقابل ملوان گفت: ما اردوها و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و با اعتماد به نفس کامل سر بازی با ملوان رفتیم و زحمت خودمان را هم کشیدیم اما در نهایت بازی صفر ـ صفر تمام شد و ما در خانه حریف یک امتیاز گرفتیم اما در حال حاضر این یک امتیاز را فراموش کرده ایم و فقط به بازی با پدیده فکر می‌ کنیم.

او در مورد درگیری اش با مازیار زارع با گرفتن کارت زرد ادامه داد: درگیری آنچنانی بین من و زارع پیش نیامد اما در ضمن همانطور که گفتم آن بازی و اتفاقاتش دیگر تمام شده و به آن فکر نمی‌ کنم.

دروازه بان تراکتورسازی درباره بازی با پدیده مشهد در هفته نوزدهم نظرش را اینگونه بیان کرد: همه بازی ها برای ما مهم است و دیدار با پدیده هم از این قضیه مستثنی نیست ما خوب تمرین می‌ کنیم تا حرفی برای گفتن مقابل این تیم داشته باشیم، از هواداران پرشور تراکتور هم می‌ خواهم در این بازی حمایتی همه جانبه از ما داشته باشند. البته پدیده ای ها هم می‌ آیند که از ما امتیاز بگیرند.

عیسی اندوی در پایان افزود: تراکتورسازی بازیکنان خیلی خوبی دارد و این تیم تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است. تمام سعی مان را می‌ کنیم که این فصل جام را بالای سر ببریم.

اخبار تراکتور‌سازی/

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418855161,46351613,031132,7272,546,526