عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 771
تاریخ انتشار: چهارشنبه 15 بهمن 1393 - 14:08
نویسنده: admin

 

اخبار تراکتورسازی

وی اضافه کرد: "تراکتورسازی یک تیم آسیایی است و باید خود را با تیم های بزرگ مقایسه کند. ما در طول فصل بارها نیاز به حمایت مدیریت داشته ایم که متاسفانه حمایت لازم صورت نگرفته است."

سرمربی تیم تراکتورسازی با اشاره به اتفاقات بازی با ملوان خاطر نشان کرد: "اتفاقات بازی با ملوان به حدی واضح بود که نیاز به توضیح ندارد. من که در کنار هواداران نشسته بودم کاملا شاهد انواع توهین ها به مردم آذربایجان بودم. در بین دو نیمه از ناظر بازی خواستم که این اتفاقات را گزارش دهد اما وی به گفت من ترکی بلد نیستم و نمی دانم چه می گویند."

رسول خطیبی در مورد این اتفاق یادآور شد: "من انتظار داشتم که مدیریت باشگاه نسبت به این قضیه موضع جدی تری را در پیش بگیرد ولی متاسفانه اینگونه نبود و خود من مجبور به مصاحبه در این مورد شدم که بعد از آن مرا محکوم به حاشیه سازی کردند."

وی در این رابطه از هواداران تیم تراکتورسازی خواست تا برای محکوم کردن حرکت هواداران ملوان و عدم برخورد فدراسیون فوتبال با آن، با حضور پرشور در ورزشگاه و پر کردن آن در روز بازی با پدیده مشهد در روز 17 بهمن اعتراض خود را نشان داده و یک حماسه دیگر در شهر تبریز خلق نمایند.

سرمربی سرخ پوشان آذربایجان همچنین با انتقاد از بلاتکلیفی شرایط بازیکنان سرباز تیمش ، خواستار حل این مشکل برای تعیین تکلیف این بازیکنان شد.

اخبار تراکتورسازی/ 

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418858495404,19411,901131,5972,545,396