عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 764
تاریخ انتشار: سه شنبه 14 بهمن 1393 - 17:44
نویسنده: admin

 

اخبار گسترش فولاد/اخبار تراکتورسازی

وی درباره شانس گسترش فولاد برای بقا در لیگ برتر عنوان کرد: شک نکنید تیم گسترش فولاد در لیگ برتر می ماند. باشگاه ما از نظر امکانات فوق العاده است و باید بتوانیم جواب محبت مسئولان باشگاه را بدهیم. همه ما تلاش می کنیم تا یک موفقیت خوب برای گسترش فولاد به دست آوریم.

مهاجم گسترش فولاد درباره دیدار فردای تیمش مقابل پیکان بیان داشت: پیکان شرایط مانند تیم ما دارد. آنها هم به دنبال فرار از منطقه خطر هستند و دیدار فردا 6 امتیازی است. با وجود تمام احترامی که برای تیم پیکان قائل هستم اما باید بگویم ما محکوم به برد هستیم و این مسابقه را برنده از زمین خارج می شویم.

ابراهیمی درباره انتقادهایی که به حضور بازیکنان تراکتورسازی در گسترش فولاد مطرح می شود، خاطرنشان کرد: من فکر می کنم برخی افراد دوست ندارند تراکتوری های سابق در گسترش فولاد موفق باشند و به همین خاطر چنین انتقادهایی مطرح می شود. گسترش فولاد شرایط خوبی دارد و باید با تلاش مضاعف بتوانیم از حیثیت باشگاه دفاع کنیم.

وی درپاسخ به این پرسش که آیا دلش برای تراکتورسازی تنگ نشده است، گفت: پاسخ این پرسش در سوالش وجود دارد. من هرجا باشم پیراهن تراکتورسازی و هواداران این تیم را دوست دارم. مردم و هواداران تراکتورسازی که مرا در خیابان می بینند، از جدایی ام ناراحتند اما به هرحال نشد که در این تیم بماند. امیدوارم هرچه است، خیر باشد.

اخبار گسترش فولاد/اخبار تراکتورسازی

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418854151,46341512,930132,6262,546,425