عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 732
تاریخ انتشار: پنجشنبه 09 بهمن 1393 - 14:19
نویسنده: admin

 

اخبار گسترش فولاد

بر این اساس ، امروز پنجشنبه سه دیدار از هفته هجدهم در شهرهای مختلف برگزار می شود که طبق برنامه در یکی از این بازی ها تیم گسترش فولاد تبریز پذیرای تیم سایپا البرز است. پنج دیدار باقی مانده هفته هجدهم نیز روز جمعه دهم بهمن به انجام می رسد که طبق برنامه در یکی از بازی های مهم ، تراکتورسازی در انزلی به مصاف تیم ملوان می رود.

پیش بازی گسترش فولاد و سایپا/گسترش جایی برای اشتباه ندارد

گسترش به دنبال صعود دو پله ای/جایی برای اشتباه نمانده

تیم گسترش فولاد تبریز که در تعطیلات لیگ برتر اردوی آماده سازی خود را در کشور ترکیه برپا کرده و در سه بازی تدارکاتی خود به سه نتیجه مساوی رسیده بود، این هفته در ورزشگاه اختصاصی اش از تیم سایپا پذیرایی خواهد کرد.

گسترش فولاد هم اکنون با ۱۶ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم راه آهن در رده سیزدهم جدول قرار دارد و با تیم بالای سری خود پیکان، دو امتیاز فاصله دارد. گسترش فولاد چنانچه در بازی با سایپا موفق به کسب سه امتیاز دیدار خانگی اش شود، می تواند در صورت ناکامی پیکان ۱۸ امتیازی در خانه تیم نفت مسجد سلیمان و همچنین شکست استقلال خوزستان ۱۸ امتیازی در زمین تیم صدرجدولی نفت تهران، دو پله در جدول صعود کرده و به خانه یازدهم برسد. هر چند که تصور یا آرزوی برد نفت تهران در مصاف با استقلال خوزستان می تواند مشکلاتی در مسیر رسیدن تراکتورسازی به صدرجدول در هفته هجدهم لیگ برتر ایجاد نماید.

البته فراز کمالوند باید تمرکز خود و بازیکنانش را ابتدا روی بازی با سایپا معطوف کند چرا که لازمه صعود دو پله ای گسترشی ها در جدول لیگ برتر ، پیروزی برابر شاگردان مجید جلالی است.

سه نتیجه متفاوت گسترش فولاد در سه هفته اخیر

تیم گسترش فولاد با توجه به تقویت ابزاری که از سوی مدیریت باشگاه صورت پذیرفته و همچنین بخاطر اردوی مفیدی که این تیم در ترکیه سپری کرده است، این امید را دارد که بتواند در بازی هفته هجدهم خود برابر سایپا به برتری دست پیدا کند.

آبی های فوتبال آذربایجان در سه هفته پایانی قبل از تعطیلات لیگ برتر، سه نتیجه متفاوت کسب کرده اند و بر این اساس آخرین پیروزی آنها به هفته پانزدهم و برتری خانگی دو بر صفر برابر راه آهن، آخرین تساوی آنها به هفته شانزدهم (نتیجه مساوی دو بر دو برابر استقلال خوزستان در خانه) و آخرین شکست آنها به هفته هفدهم و باخت سنگین چهار بر یک در زمین تیم سپاهان اصفهان که منجر به صعود این تیم اصفهانی به زده های بالاتر جدول و حتی جایی بالاتر از تراکتور محبوب بر می گردد.

آن سوی میدان/سایپا در پی کاهش فاصله با استقلال

در سوی مقابل اما تیم سایپا شرایطی تقریبا متفاوت از تیم گسترش فولاد دارد. این تیم هم اکنون با جمع آوری ۲۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم صبای قم در رده ششم ایستاده و با تیم بالای سری خود استقلال تهران چهار امتیاز فاصله دارد. لاله های نارنجی کرج ، آخرین بار در هفته چهاردهم در زمین تیم استقلال خوزستان دو بر صفر باخته اند اما پس از آن دو نتیجه مساوی خانگی برابر سپاهان در هفته پانزدهم و برابر پیکان در هفته هفدهم و یک پیروزی بیرون از خانه در هفته شانزدهم برابر نفت مسجد سلیمان کسب کرده اند.

شاگردان مجید جلالی که سخت به دنبال جبران فاصله خود با تیم های بالانشین و همچنین ایجاد فاصله با تیم های تعقیب کننده خود دارند، در بازی با گسترش فولاد به دنبال کسب هر سه امتیاز بازی خواهند بود تا اولین گام برای ادامه مجدد لیگ را محکم بردارند.

شایان ذکرست بازی رفت دو تیم در چارچوب هفته سوم لیگ برتر و در کرج با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود.

دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و سایپا البرز در هفته هجدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز پنجشنبه نهم بهمن ماه در استادیوم بنیان دیزل (ورزشگاه خانگی و اختصاصی گسترش فولاد) برگزار خواهد شد.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418855361,46353613,051132,7472,546,546