عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 644
تاریخ انتشار: دوشنبه 15 دی 1393 - 17:18
نویسنده: admin

 

اخبار تیم والیبال شهرداری ارومیه

حضور این بازیکن در تمرینات تیم شهرداری ارومیه باعث شده بود نزديك به هزار نفر پاي تمرينات تيم واليبال شهرداری ارومیه در سالن 6000 نفری غدیر ارومیه نشسته و از نزدیک تمرینات تيم و علي الخصوص نحوه بازي پاسور جدید تیمشان را نظاره گر باشند.

والریو ورمیلیو در همان روز اول تمرينات با نمايش هنرنمایی های خود از قبيل: دادن پاس هاي زيبا با يك دست ، انداختن جاخالي ، توپگيري هاي عالي و شيرجه هاي زيبا و علي الخصوص پاسهاي مورب و بريده به بازيكنان  که در تمرینات ديروز از خود نشان داد چندین بار از سوی تماشاگران به شدت مورد تشویق قرار گرفت و نشان داد كه در همان روز اول با اكثر بازيكنان هماهنگ شده است ، اين در حالي بود كه چهره مضطرب و نگران روز هاي اخير هواداران به چهره اي پر از شادي و اميد مبدل گشته بود!

والریو ورمیلیو پاسور اسبق تيم ملي ايتاليا و بازيكن فصل حاضر كوپرا پياچنزا بود كه پس از جدايي سعید معروف از تيم واليبال شهرداری ارومیه ، با اخذ رضايت نامه از باشگاه پياچنزا تا پايان فصل جاري به تيم شهرداری ارومیه ملحق شده است.

ورمیلیو صبح ديروز يكشنبه چهاردهم دي ماه وارد شهر اروميه شده بود كه بعد از ظهر همان روز هم در تمرينات تيم واليبال شهرداري اروميه شركت نمود.

گفتني است از هفته دوم دور برگشت رقابت هاي لیگ برتر والیبال باشگاه هاي كشور ، روز چهارشنبه هفدهم دي ماه تیم والیبال شهرداری ارومیه در تهران میهمان تیم نوین کشاورز خواهد بود.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418854571,46345712,972132,6682,546,467