عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 643
تاریخ انتشار: دوشنبه 15 دی 1393 - 16:32
نویسنده: admin

 

اخبار تیم فوتبال شهرداری ارومیه

دو تیم شهرداری ارومیه و استقلال آبي ب تهران در ادامه مسابقات لیگ دسته دو فوتبال کشور در ورزشگاه تختی ارومیه و در مقابل ديدگان بيش از يك هزار هوادار مقابل هم صف آرايي كردند که در نهایت تیم شهرداري اروميه توانست حریف تهراني خود را با نتیجه سه بر يك شکست داده و مجموع امتيازات خود را به عدد 17 برساند.

البته تيم شهرداري اروميه با اين برد اختلاف امتيازات خود با تيم صدر جدول را نيز به حداقل يعني تنها يك امتياز اختلاف رساند.

تيم استقلال تهران كه قويترين خط حمله اين رقابت ها را در اختيار دارد و قبل از اين بازي در صدر جدول گروه خود قرار داشت با اين باخت جايگاه خود را از دست داد و تيم شهرداري اروميه با اين برد شيرين در رده دوم فعلا بالاتر از تيم استقلال تهران و بعد از تيم نفت اميديه هجده امتيازه قرار گرفت.

تيم فوتبال شهرداري اروميه در دقيقه 14 نيمه نخست با گل هادی اصغری مهاجم سلماسی خود يك بر صفر از حريفش پيش افتاد و دو تيم با برتري تيم شهرداري اروميه به رختكن رفتند تا منتظر نيمه دوم بمانند.

نيمه دوم با بازي پاياپاي هر دو تيم همراه بود و گهگاهي ضد حمله هاي زهر دار تيم شهرداري اروميه هواداران حاضر در استاديوم تختي را به وجد مي آورد.

در اواسط نيمه دوم ، استقلالي ها كه بازي را از دست رفته ديده بودند با داور بازي سر يك صحنه نه چندان مشكوك درگيري كوچكي پيدا كردند كه در نهايت با فحاشي مربي تيم تهراني به داور مسابقه و دريافت كارت قرمز از سوي داور بخاطر اين درگيري لفظي كه توقف بيش از ده دقيقه اي را به همراه داشت ، قائله خاتمه پذيرفت.

بازي همچنان با برتري تيم شهرداري اروميه پيش مي رفت كه در دقيقه هشتاد بازي از روي يك ضربه كاشته ، تيم استقلال موفق شد بازي را به تساوي بكشاند.

اما اين پايان كار نبود. هواداران كه به شدت در دقايق واپسين از تيم خود حمايت مي كردند داور وقت نگهدار با اعلام كردن وقت اضافي به مدت هشت دقيقه اميد را به دل هواداران و تيم شهرداري اروميه برگرداند و در همان ابتداي وقت اضافه در دقيقه 92 تيم شهرداري اروميه با گل مهدي رستم زاده بار ديگر از تيم استقلال آبي تهران پيش افتاد و با كنترل بازي در ادامه وقت باقي مانده و حمله هاي پي در پي تيم استقلال را مجاب نمود كه در لاك دفاعي فرو رود.

همين حملات در دقيقه 95 يك پنالتي را به نفع تيم شهرداري اروميه به همراه داشت كه هادي اصغري دومين گل خود در اين بازي و سومين گل تيم شهرداري اروميه را از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند تا تيم استقلال تهران به اين باور برسد كه بايد دست خالي شهر اروميه را به مقصد تهران ترك نمايد.

ياران محرم نشاطی در دور برگشت همچنان بدون باخت يكي از مقتدرترين تيمهاي گروه خود نشان داده اند و مصمم براي قرار گرفتن در صدر جدول گروه خود به ادامه راه مي انديشند.

تیم فوتبال شهرداری ارومیه با يك هفته استراحت ، مورخه بيست و هفتم دي ماه در اروميه و استاديوم تختي اين شهر از ساعت 14:15 دقيقه مقابل تيم شهرداري كامياران به ميدان خواهد رفت.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851,4455404,79012,497132,1932,545,992