عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 632
تاریخ انتشار: شنبه 13 دی 1393 - 17:00
نویسنده: admin

 

اخبار تیم والیبال شهرداری ارومیه

وی اظهار کرد: پیشنهاد زنیت کازان در اول فصل جاری و بعد از عقد قراردادم با تیم شهرداری ارومیه به من اعلام شد ولی چون در قبال تیم ارومیه تعهد داشتم این پیشنهاد را رد کرده و به فراموشی سپردم.

معروف ادامه داد: ولی این پیشنهاد در نیم فصل از سوی زنیت کازان قوت گرفت و با توجه به عقد قرارداد دو ساله و تضمین برای ماندن در فصل آینده تصمیم من را برای رفتن جدی تر کرد.

وی افزود: تیم زنیت کازان یکی از تیم های مدعی قهرمانی لیگ روسیه است و چهار روز قبل نیز قهرمان جام حذفی روسیه شده است و به احتمال زیاد میزبانی بازی های نهایی جام باشگاه های اروپا را بر عهده می گیرد.

معروف گفت: تمام این اتفاقات می تواند یک بازیکن را برای پیوستن به این تیم معتبر اروپایی وسوسه کند و در نهایت متوجه شدم که کفه رفتن ترازو سنگین تر از ماندن در لیگ ایران است.

وی افزود: درست یا غلط بودن این تصمیم نیاز به گذشت زمان دارد ولی آنچه که برایم مشخص شده این است که فکر می کنم رفتن من به روسیه یک اتفاق بسیار خوب در زندگی شخصی و ورزش حرفه ای من به شمار می رود.

معروف گفت: روزی که این پیشنهاد به من اعلام شد به هیچ وجه فکر نمی کردم شرایطی پیش بیاید که به لیگ اروپا بپیوندم و فکر نمی کردم این کار شدنی باشد و همانطور که برای هواداران ارومیه دل کندن از من سخت است مطمئنا برای من هم جدا شدن از تیم شهرداری ارومیه دشوار بود.

کاپیتان ارومیه ای تیم ملی کشورمان افزود: رفتن به تیم زنیت کازان تصمیم ساده ای برای من نبود و حدود دو هفته کارهای کارشناسی و جلسات متعددی صورت گرفت و من اصرار داشتم که در باید این نقل و انتقال یک معامله دو سر برد باشد.

معروف گفت: نکته بسیار من مهم این بود من امسال با باشگاه شهرداری ارومیه قرارداد داشتم و بعد از چندین سال اغلب بازیکنان بومی ارومیه به اضافه چندین بازیکن ملی پوش کنار هم جمع شده بودند و این پیشنهاد در حالی از سوی زنیت کازان به من اعلام شد که همه پیش بینی می کردند که امسال تیم شهرداری ارومیه جشن قهرمانی برگزار می کند.

وی گفت: البته قهرمانی قابل تضمین نیست چون به جز شهرداری ارومیه تیم های مطرح دیگری نیز در لیگ ایران وجود دارند و امیدوارم شهرداری ارومیه بدون من نیز بتواند به این مهم دست یابد.

معروف گفت: شخص شهردار ارومیه و مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه کمک شایانی در جریان نقل و انتقال و صدور مجوز من داشتند و من به خوبی می دانستم که آقای یوسفی (مدیر عامل باشگاه) قطعا با این کار مورد مواخذه قرار می گیرد.

وی گفت: مطمئنم تیم شهرداری ارومیه با انسجام خوبی که دارد در جمع چهار تیم برتر لیگ برتر والیبال خواهد بود و از مسئولان و بخصوص هواداران که در سرما و گرما همواره مشوق بازیکنان تیم محبوبشان بودند نهایت تشکر و قدردانی را داریم و بدانند که این تصمیم برای من بسیار سخت و دشوار بود.

معروف گفت: مطمئنم سالن شش هزار نفری حتی بدون سعید معروف پر از تماشاگر می شود و امیدوارم در آینده بتوانم دینم را به والیبال ارومیه ادا کنم ولی وجدانم راحت است که در نیم فصل اول هر آنچه در توان داشتم به تیم شهرداری ارومیه خدمت کرده ام و در آینده نیز در خدمت والیبال شهرم خواهم بود.

وی گفت: من شخصا اعتقاد داریم که مردم ارومیه آنقدر والیبال بلد هستند که جدایی من را از این تیم ایراد نگیرند به جز یک عده معدودی که مطمئنم مخالفان این جدایی باید تکلیفشان را با خود معلوم کنند چرا که در این تصمیم اکثریت آراء باید در نظر گرفته شود و متاسفانه در برخی صفحات اجتماعی توهین هایی به من شده است که باعث تاسف است.

معروف گفت: مسائل مالی به هیچ وجه نقشی در تصمیم برای جدایی از تیم ارومیه و پیوستن به زنیت کازان نداشت چرا که ما تا دو سال قبل درآمد چندانی از والیبال نداشتیم و من با عشق فراوانی که به والیبال دارم حتی اگر پولی هم در کار نباشد به این رشته ورزشی ادامه می دهم و تمامی ملت ایران که در بازی های ملی یار و یاور بازیکنان بودند تشکر می کنم.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418856951,46369513,210132,9062,546,705