عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 566
تاریخ انتشار: شنبه 29 آذر 1393 - 21:26
نویسنده: admin

 

اخبار تراکتورسازی

به گزارش اسپورنیوز محمدحسین جعفری در رابطه با اینکه دارا غزنوی عضو هیأت مدیره تراکتورسازی اعلام کرده باشگاه در زمان مدیریت جعفری ، حمید زینی‌زاده و جمشید نظمی شفافیت مالی نداشته است، اظهار داشت: در سه سالی که در تراکتورسازی بودم با توجه به این موضوع که تراکتورسازی در تاریخ 40 ساله خود با این همه هوادار نتوانسته به حقش برسد به دنبال ساختارسازی بودم و استارت این کار را در باشگاه زدم از زمان ناصر شفق باشگاه به صورت خصوصی اداره می‌شد و با اعضای هیأت مدیره‌ای که یکی از آنها غزنوی بود ساختارسازی را آغاز کردیم.

وی افزود:‌ در زمانی که امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی بود با 9.5 میلیارد هزینه تیم نایب‌قهرمان شد البته یک میلیارد از این پرداختی‌ها باقی ماند که درکل هزینه‌های ما 11 میلیارد می‌شد. در سال بعد هیأت مدیره بودجه14  میلیاردتومانی برایمان مصوب کرد ما اولیویرا را به عنوان سرمربی انتخاب کردیم و با وجود اینکه دلار گران شد هزینه‌هایمان در همان حد باقی ماند. همان اعضای هیأت مدیره اگر بیش از 5 میلیارد به ما پول دادند آن را بیان کنند. آنها فقط حدود 4میلیارد و 200میلیون پول به ما دادند و این در شرایطی بود که هنگام تحویل گرفتن باشگاه تراکتورسازی 4میلیارد و 300میلیون تومان مقروض بود.

مدیرعامل سابق تراکتورسازی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: در زمان مدیریتم یک گروه مالی تشکیل دادم و فردی از سوی مؤسسه جوانان خیر که 30 درصد باشگاه را در اختیار گرفته بود انتخاب شد. برای باشگاهی که 40 سال در آن یک ممیزی انجام نشده بود و شفافیت مالی نداشت نمی‌توانستم یک ساله شفافیت مالی 40 ساله را به وجود بیاورم.

جعفری در رابطه با اینکه غزنوی اعلام کرده او برای خودش جهت حضور در مدیرعاملی باشگاه تراکتورسازی دعوتنامه می‌فرستد خاطرنشان کرد: بنده نماینده مردم تبریز هستم. مردم از ما می‌خواهند که از حقوقشان دفاع کنیم. تراکتورسازی مال مردم آذربایجان است و نمی‌توانم نسبت به آن بی‌تفاوت باشم. همین اعضای شورای شهر تبریز که من هم یکی از آنها بودم کمک 700 میلیون تومانی را برای تراکتورسازی مصوب کردیم اما آقایان یک تشکر هم نکردند. اگر نظر آنها حضور سعید عباسی به عنوان مدیرعامل است ارتباطی به من ندارد اما مردم چون از دوران خدمت ما راضی بودند درخواست می‌کنند که به باشگاه برگردیم.

وی تأکید کرد: به هیچ وجه برای خودم کارت دعوت نمی‌فرستم اما مکلف به دفاع از حقوق مردم هستم. وقتی مردم چیزی از ما می‌خواهند نباید آن را به پای ما بنویسند. بنده به درخواست مردم نه نمی‌گویم و آمادگی‌ام را اعلام کردم اما برای انتخاب مدیرعامل نظر هیأت‌مدیره محترم است و به آن احترام می‌گذاریم.

جعفری در ادامه صحبت ‌های خود تصریح کرد: نمی‌دانم چرا زحمات ما را نادیده می‌گیرند. جا دارد از علی‌اکبر پورجمشیدیان رئیس هیأت‌مدیره وقت تراکتورسازی هم تشکر کنم. او در آن مقطع میلیون‌ها تومان پول خارج از هیأت مدیره به تراکتورسازی آورد و اسپانسرهای خوبی برای باشگاه جذب شد. باید از پورجمشیدیان و کسانی که برای تراکتورسازی زحمت کشیدند تشکر کنم. غزنوی می‌خواهد عباسی را به کرسی مدیرعاملی بنشاند و این صحبت‌ها مطرح می‌شود. من اعضای هیأت مدیره را به طور کامل می‌شناسم اما غزنوی کاری می‌کند که همه چیز خراب شود.

کد امنیتی رفرش

این نظر توسط امیر تبریز اوغلی در تاریخ 1393/09/30 و 10:31 دقیقه ارسال شده است

ما را به خیر تو نیازی نیست. شر مرسان


نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
12941885311,4633112,546132,2422,546,041