عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 561
تاریخ انتشار: پنجشنبه 27 آذر 1393 - 14:48
نویسنده: admin

 

اخبار تراکتورسازی

برد مهمي را به‌دست‌آورديد، درست است؟
بله همين‌طور است. بعد از اينكه تراكتور چند بازي را با پيروزي پشت‌سر نگذاشت، فشارهايي روي تيم ايجاد شد و صدر جدول را هم از دست داديم. تراكتورسازي استرس نبردن گرفته بود، ولي خدا را شكر كه در اين بازي حساس 3 امتياز را گرفتيم و با خيال راحت به تعطيلات رفتيم.

ذوب‌آهن را چطور ديدي؟
واقعاً هر تيمي با ذوب‌آهن بازي مي‌كرد، قطعاً شكست مي‌خورد. آنها بازيكنان بسيار خوب و مربي كاربلدي دارند و جزو تيم‌هاي پرقدرت ليگ محسوب مي‌شوند. ذوب‌آهن تيم‌هاي بزرگي مثل پرسپوليس و استقلال را شكست داده بود، ولي ما برد دلچسبي به‌دست‌آورديم.

درمورد اولين گلي كه براي تراكتور زدي صحبت كن.
برايم خوشحال‌كننده بود كه در دومين بازي، اولين گلم را براي تراكتور زدم. البته موضوع مهم براي من برد تراكتور بود و از اينكه نقش كوچكي در پيروزي تيمم داشتم خوشحالم. من اين گل را به هواداران تراكتور تقديم مي‌كنم كه در ورزشگاه نبودند، ولي براي برد تيمشان دعا كردند.

از اينكه پيراهن تراكتور را بر تن مي‌كني چه حسي داري؟
به‌هر‌حال تراكتور تيم بزرگي در ايران است و من آرزو داشتم پيراهن اين تيم را بر تن كنم. اميدوارم جواب اعتماد كادرفني و محبت هواداران را بدهم.

در نيم‌فصل دوم مهم‌ترين هدفت چيست؟
من آرزو دارم با تراكتور قهرمان ليگ شوم و اين هدف مهم من است. در وهله دوم هم مي‌خواهم بازي‌هاي تأثيرگذاري را انجام دهم. من دوست دارم بعد از جام ملت‌ها به تيم‌ملي دعوت شوم، هرچند كه اگر از ابتداي فصل در تراكتور بودم، شك نكنيد الان به تيم‌ملي دعوت مي‌شدم.


منبع: خبراسپورت

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418854711,46347112,986132,6822,546,481