عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 55
تاریخ انتشار: دوشنبه 30 بهمن 1391 - 22:36
نویسنده: admin

به گزارش اسپور نيوز به نقل از فارس ، وي با اشاره به اينکه امروز بچه‌هاي تيم تراکتورسازي تبريز بازي خوبي ارائه دادند، يادآور شد: ما مي‌توانستيم بيشتر گل بزنيم و از فرصت‌ها نيز استفاده بهتري ببريم.

تونی اولیویرا خاطرنشان کرد: مسئولان ليگ برتر بايد بين تيم‌هاي ليگ برتري تفاوت قائل نشوند و به تيمي مانند استقلال دو روز استراحت بيشتر ندهند زيرا اين تيم با تيم‌هاي ديگر فرقي نمي‌کند.

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز يادآور شد: تيم تراکتورسازي تيمي حرفه‌اي و هماهنگ است و با حساب و کتاب کار مي‌کند اما نمي‌شود در آينده پيش‌بيني کرد که چه تيمي خود را به صدر جدول مي‌کشاند.

وي با بيان اينکه امروز تيمهاي ليگ برتري همگي خوب بازي مي‌کنند و تيم گهر نيز يکي از آن تيم‌هايي است که امروز بازي قابل قبولي را ارائه داد ؛ اما هدف ما کسب سه امتياز بود که با تلاش همه بچه‌ها اين سه امتياز را کسب کرديم.

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: به نظر من دو تيم خوب بازي کردند اما تيم تراکتورسازي مي‌توانست از موقعيت‌هاي خود بيشتر استفاده کند و گل‌هاي بيشتري را وارد دروازه گهر لرستان کند.

وي تصريح کرد: فاصله بين بازي‌ها در ليگ برتر خيلي کوتاه و کم است ما بايد دو روز ديگر بازي کنيم تازه فردا به تبريز مي‌رسيم که اين فشار سنگيني را از لحاظ جسماني به بچه‌ها وارد مي‌کند.

تونی اولیویرا خاطرنشان کرد: بايد گفت که مسئولان ليگ برتري هواي بعضي از تيمها را مانند استقلال دارند که به نظر مي‌رسد اين کار اشتباهي است نبايد بين اين تيمها تفاوت ايجاد کرد.

وي در ادامه از همه تماشاگران تيم گهر دورود تقدير کرد و گفت: اين تماشاگران امروز همه ما را مورد احترام خود قرار دادند و چندين بار اسم من را صدا کردند و من نيز به آنها احترام گذاشتم و لازم به ذکر است ديدار دو تيم تراکتورسازي تبريز و گهر دورود در ورزشگاه گهر دورود برگزار شد که نتيجه آن 2 بر 1 به نفع تراکتورسازي تبريز به پايان رسيد.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851,1415404,48612,193131,8892,545,688