عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 541
تاریخ انتشار: یکشنبه 16 آذر 1393 - 16:03
نویسنده: admin

 

اخبار آذربایجان غربی

در این دیدار نوروز بوکان تنها نماینده استان آذربایجان غربی در لیگ دسته سوم کشور با گل های کمال قربانی و سیامند خالدی توانست تیم مهدیه تبریز را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد.

با پایان این بازی تیم نوروز بوکان نیز به کار خود در مسابقات لیگ دسته سوم کشور پایان داد.

تیم نوروز بوکان که امسال به عنوان نماینده استان آذربایجان غربی در لیگ دسته کشور حضور داشت توانست از 10 بازی خود چهار پیروزی، یک تساوی و پنج شکست به‌دست آورد.

نوروز بوکان با وجود شایستگی هایش و با کمی بدشانسی نتوانست در لیگ دسته سوم فوتبال کشور باقی بماند و به لیگ برتر فوتبال استان سقوط کرد.

سرمربی تیم فوتبال نوروز بوکان پس از برتری در این دیدار گفت: می‌توانستیم در لیگ دسته سه کشور باقی بمانیم.

‌امیر هاشم توکلی ‌اظهار داشت: امروز برد خوب و قاطعی به دست آوردیم و توانستیم تیم مهدیه تبریز تبریز را با سه گل شکست دهیم.

وی ادامه داد: ما امسال برای حضور قدرتمند در مسابقات لیگ دسته سه فوتبال زحمات زیادی کشیده بودیم و تمرینات را از دو ماه قبل مسابقات شروع کردیم.

توکلی با بیان اینکه می توانستیم در لیگ دسته سوم فوتبال کشور باقی بمانیم ، افزود: ما در این دوره از رقابت‌ها کمی بدشانسی آوردیم و اگر کمی با تجربه تر عمل می‌کردیم چه بسا امروز به دور دوم رقابت ها صعود می کردیم.

سرمربی تیم فوتبال نوروز بوکان تصریح کرد: امیدوارم سال آینده دوباره کار خود را ادامه دهیم و با قهرمانی در لیگ برتر استان به این رقابت ها برگردیم و بتوانیم از نام نوروز بوکان به خوبی دفاع کنیم.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851,4055404,75012,457132,1532,545,952