عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 54
تاریخ انتشار: دوشنبه 30 بهمن 1391 - 22:29
نویسنده: admin

به گزارش اسپور نيوز به نقل از ايرنا ، وی اظهار كرد: تیم منتخب آذربایجان غربی با 30 كاراته كار در این مسابقات شركت كرده بود.

سلیمی افزود: سطح كیفی و كمی مسابقات در حد بسیار بالایی بود و كاراته كاهای استان مبارزات خوبی را مقابل حریفان به نمایش گذاشتند.

وی در خصوص مقام های كسب شده توسط كاراته كاهای استان گفت: در رده سنی امید (زیر 21 سال) كه 162 كاراته كا در بخش كومیته با هم به رقابت پرداختند تیم های آذربایجان غربی و گلستان هر كدام با كسب یك مدال طلا مشتركاً بر سكوی دوم ایستادند، تیم قزوین با كسب یك مدال طلا و یك نقره قهرمان شد و گیلان با یك نقره و یك برنز در جایگاه سوم ایستاد.

در این رده سنی 'امیر آزادی' جوان شایسته میاندوآبی در وزن منهای 78 كیلوگرم با كسب یك مدال طلا جایگاه دومی تیم اعزامی استان را تثبیت كرد.

سلیمی ادامه داد: در رده سنی جوانان، كه با حضور 283 كاراته كا در پنج وزن برگزار شد، تیم تهران با كسب یك مدال طلا، یك نقره و دو برنز بر سكوی نخست قرار گرفت، تیم های گیلان و قم هر كدام با یك طلا، یك نقره و یك برنز مشتركاً دوم شدند و آذربایجان غربی با یك طلا و دو برنز در مكان سوم ایستاد.

در این رده سنی 'سعید علی نژاد' از شهرستان ارومیه در وزن 55 كیلوگرم صاحب مدال طلا شد، 'محمد زارع' از ارومیه در جایگاه سوم ایستاد و در منهای 76 كیلوگرم 'علی فریدی' از تكاب به مدال برنز رسید.

وی گفت: در رقابت های رده ی سنی نوجوانان كه با حضور 241 كاراته كا در پنج وزن برگزار شد تیم استان مركزی با كسب دو مدال طلا و یك نقره بالاتر از تیم های دیگر بر سكوی نخست ایستاد، تیم البرز با كسب یك طلا ویك نقره دوم شد و تیم های آذربایجان غربی و خراسان شمالی با یك مدال طلا به صورت مشترك سوم شدند.

در این رده سنی 'صابر پوریان' از ارومیه توانست مدال طلای وزن 57 كیلوگرم را از آن خود كند.

تیم منتخب بزرگسالان استان نتوانست عنوانی را در این مسابقات از آن خود كند.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
12941885631,4636312,578132,2742,546,073