عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 520
تاریخ انتشار: دوشنبه 10 آذر 1393 - 17:34
نویسنده: admin

 

اخبار تراکتورسازی

وی ادامه داد: با توجه به احترامی که برای همه نظامیان قائل هستم، از سردار کمالی می خواهم الفاظی که با کار می برد، کمی پخته تر باشد. تهدید و با صدای بلند صحبت کردن را همه ما بلد هستیم اما اگر یکبار دیگر سردار کمالی نام مرا بیاورد، محکم تر از این از هواداران و باشگاه تراکتورسازی دفاع می کنم. به عنوان سرمربی تراکتورسازی اجازه نمی دهم کسی درباره این تیم از چنین الفاظی استفاده کند.

سرمربی تراکتورسازی همچنین گفت: استفاده از بازیکنان سرباز حق مسلم ما است و من اگر صحبتی در این باره انجام داده ام نظر شخصی ام بوده است. خوب است به نظرات دیگران احترام بگذاریم. از سوی دیگر سردار کمالی در مصاحبه اش از من و علی دایی نام برده است. من و علی دایی و امثال ما برای فوتبال ایران زحمت کشیده ایم و قطعا می دانید که هر بی احترامی جواب دارد.

خطیبی در پایان درباره شایعه اختلافش با جمشید نظمی مدیرعامل تراکتورسازی افزود: ما هیچ اختلافی با هم نداریم. اگر من از نواقص باشگاه صحبت کردم، منظورم این نبوده که اختلافی وجود دارد. هر باشگاهی نواقصی دارد و ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم.

کد امنیتی رفرش

این نظر توسط سایمان در تاریخ 1393/09/11 و 18:37 دقیقه ارسال شده است

منظور سردار این بوده که چون تراکتور بازیکن سرباز میگیره و اگه بازی نکنن تراکتور ضرر میکنه و تیمهای رقیب مثل سپاهان و ... خوشحال میشن رسول این حرفو زده وگرنه اگه مربی سپاهان بود و بازی سربازان توی تیم رقیب به ضررش بود باز این حرفا رو میزد....بابا یکی به رسول بعضی چیزای ساده روتفهیم کنه آبروریزی میشه به خدا


نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851,0365404,38112,088131,7842,545,583