عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 500
تاریخ انتشار: چهارشنبه 05 آذر 1393 - 15:01
نویسنده: admin

 

اخبار تراکتورسازی

وقتی از او سؤال شد با وجود اینکه سرباز است پیشنهادی از تیم های دیگر دارد پاسخ داد: بله از پرسپولیس پیشنهاد دارم ولی با وجود اینکه سرباز هستم تا آخر فصل در تراکتور می مانم. من که دوست دارم تا آخر فوتبالم در تراکتور بمانم. با این هوادارانی که ما داریم حیف است بگذاری و بروی ، می مانم و با جان و دل کار می کنم.

مهاجم تراکتورسازی در مورد دیدار با پدیده ادامه داد: همانطور که از اسم این تیم مشخصه پدیده است. من بخاطر مصدومیت نتوانستم به مشهد بروم و مقابل آن ها در نیم فصل اول بازی کنم اما می دانم که تیم جوان و خوبی است. انشاء ا ... بتوانیم آن ها را ببریم. البته فکر کنم آن ها عنایتی را بخاطر عملی که به تازگی انجام داده در اختیار ندارند.ولی در کل ما روی نفراتشان حساب باز نمی کنیم و بازی خودمان را انجام می دهیم.

او نظرش را در مورد پدیده نیم فصل و اینکه آیا به خودش می توان لقب پدیده را داد یا خیر اینگونه بیان کرد: دقیقا نمی توانم بگویم چه کسی پدیده است چون بازیکن خوب زیاد داریم. یه شخصه 6 گل زدم و 6 پاس گل دادم اما باز هم کارشناسان باید در موردم نظر دهند. مثلا خودم در برنامه نود گفتم من بخواهم رای بدهم به سروش رفیعی رای می دهم.

محسن دلیر در مورد برد پرسپولیس در دربی افزود: همین که بازی مساوی نشد و گل و پیروزی داشت خودش خوب است استقلال یا پرسپولیسش فرق نمی کند. در ضمن این را هم بگویم که مصاحبه قبلی من برای طرفداران پرشور تراکتور سوء تفاهم ایجاد کرده من نگفتم پرسپولیسی هستم گفته بودم در دربی طرفدار برد پرسپولیسم و تاکید کردم که عاشق تراکتور و هوادارانش هستم.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851,1865404,53112,238131,9342,545,733