عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 461
تاریخ انتشار: پنجشنبه 29 آبان 1393 - 19:04
نویسنده: admin

 

اخبار تراكتورسازی

دیگر بازیکن نمی گیریم
با حضور بایرامی و اضافه شدن خلیل زاده، حمودی و عشوری تیم ما کامل شد و دیگر در بازار نقل و انتقالات ورود نمی کنیم. سه بازیکن سرباز یک هفته است با ما تمرین می کنند. تست بدنی از آنها گرفته شد. به جز یک نفر همه آماده هستند و قرار است بقیه هم آماده شوند.

بخاطر دربی بازی ما دیده نمی شود
من با نظر آقای منصوریان موافق هستم و باید بگویم با توجه به دربی ، بازی ما با نفت زیاد در دید اهالی فوتبال نیست اما امیدوارم یک مسابقه خوب را شاهد باشیم. نفت یک باشگاه کاملا منسجم است. سه مربی در این تیم حضور پیدا می کنند اما رویه باشگاه حفظ می شود و تیم همیشه جزو 5 تیم اول است. ما نفت را آنالیز کرده ایم. مربی کاربلدی دارد. امیدوارم بتوانیم تاکتیک مدنظرمان را در زمین پیاده کنیم و سه امتیاز کامل را به دست بیاوریم و کارمان را در نیم فصل به خوبی تمام کنیم.

با ابراهیمی مشکلی نداشتیم
من نمی دانم در چه رسانه ای نوشتند من با محمد ابراهیمی دچار مشکل شدم. بعضی ها می خواهند بحث را به بیراهه ببرند. ابراهیمی جزو بازیکنان بی حاشیه ما بوده است. ما می خواستیم به گسترش کمک کنیم. به ابراهیمی گفتم اگر دوست داری می توانی بروی و در غیر این صورت شما را به هیچ تیمی نمی دهم. او برای تراکتورسازی زحمات زیادی کشیده بود و حالا به گسترش فولاد که تیم همشهری مان است کمک می کند. بایرامی هم برای تقویت خط حمله من آمد.

برای اردو به دبی می رویم
15 جلسه در تعطیلی تمرین داریم. بعد از آن یک اردوی 12 روزه در دبی داریم. امیدوارم بتوانیم برای آشنایی بازیکنان با تیم های عربی در امارات با چند تیم عربی بازی کنیم.

امیدوارم دربی به نفع تراکتور شود
امیدوارم یک بازی زیبا و بی حاشیه را ببینیم.چون دوست دارم در نهایت بازی به نفع تراکتور باشد امیدوارم پرسپولیس برنده دربی باشد.

کد امنیتی رفرش

این نظر توسط علی دائی عشقی در تاریخ 1393/08/30 و 12:31 دقیقه ارسال شده است

رسول جان فقط لطفا سال بعد ممد اف 14 ما رو به تراکتورش برگردان. ما ممد با تعصب رو دوس داریم.


نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418856931,46369313,208132,9042,546,703