عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 42
تاریخ انتشار: چهارشنبه 25 بهمن 1391 - 23:09
نویسنده: admin

به گزارش اسپور نيوز به نقل از ايسنا ، وي افزود : مهم‌ترين بحث جلسه امروز شرکت فعال نمايندگان ايران در کميته‌هاي مختلف AFC بود. با بعضي فدراسيون‌ها صحبت کرديم تا ببينيم چه کساني مي‌توانند کانديدا شوند و در چه بخش‌هايي شرکت کنند.

وي ادامه داد: ما در حال حاضر در هيأت رئيسه AFC فقدان نيرو داريم و در اين بخش بايد يک نفر را معرفي کنيم تا رأي بياورد. همچنين سال آينده سمينار علم و فوتبال را داريم و بايد از صاحب‌نظران‌مان بخواهيم تا در آن شرکت کنند. همچنين از کميته داوران مي‌خواهيم که در کلاس‌هاي سطح آسيا شرکت کنند و ميزباني کليه مسابقه‌هاي مهم مثل جام ملت‌هاي فوتبال آسيا و باشگاه‌ها و فوتسال را پيشنهاد دهيم چون ميزباني‌ها باعث رشد و ارتقاي فوتبال کشور مي‌شود.

کفاشيان همچنين درباره کانديداتوري‌اش براي رياست کنفدراسيون فوتبال آسيا مطرح کرد: ما حتما در AFC بايد نيرو داشته باشيم. همچنين در خود AFC هماهنگي‌هايي را انجام داده‌اند و ما بايد بدانيم که آيا قرار است همه اعضا از يک نفر حمايت کنند يا ما مي‌توانيم کانديدا شويم و از حمايت بعضي کشورها برخوردار باشيم. به همين علت قرار شد در بررسي‌اي که ظرف چند روز آينده انجام مي‌شود، ببينيم که آيا کانديدا شدن من به نفع ماست يا نه.

وي همچنين در پاسخ به اين سؤال که آيا براي ساير کرسي‌هاي AFC هم نامزد خواهيم داشت توضيح داد: انتخابات ارديبهشت يک انتخابات ميان‌دوره‌اي است و انتخاباتي که دو سال قبل انجام شده همه ما در همه پست‌ها کانديدا داشتيم و دو سال ديگر زمان انتخابات بعدي است اما در انتخاباتي که در ارديبهشت سال 92 برگزار مي‌شود، نواقصي مثل نبود رئيس کنفدراسيون فوتبال آسيا و سه عضو قسمت بانوان راي‌گيري خواهد شد و ما به همين دليل در بخش خانم‌ها شانس بيشتري داريم. خانم شجاعي نيز در اين بخش شرکت خواهد کرد و از او حمايت مي‌کنيم چون اگر او در AFC باشد ما حرف‌هايمان را از طريق او عنوان خواهيم کرد.

کفاشيان همچنين درباره خبرهايي که مبني بر استعفاي 10 خطي او در رسانه‌ها مطرح شده افزود: من دو، سه ماه پيش استعفاي خودم را مطرح کردم و براي آن بايد مجمع تشکيل و تصميم بگيرد. ما بايد امکانات بيشتري را براي توسعه فوتبال داشته باشيم و اگر مجمع به اين نتيجه برسد که فرد ديگري مي‌تواند امکانات را فراهم کند به او رأي خواهد داد بنابراين استعفاي خودم در مجمع مطرح مي‌شود.

رئيس فدراسيون فوتبال در ادامه درباره ابطال انتخابات هيأت فوتبال برخي استان‌ها عنوان کرد: نديدم که ابطالي وجود داشته باشد. انتخابات در مجمع انجام و تشکيل شده و افرادي را هم آن‌ها انتخاب کرده‌اند و بنده هم فقط يک راي داشتم. افرادي هم که کانديدا شدند و راي آوردند، توسط استان احراز صلاحيت شدند پس اين انتخابات رسمي و درست است. اگر هم مشکلي باشد و به دست‌مان برسد بررسي مي‌کنيم.

وي همچنين درباره مشکلاتي که در بخش کميته داوران و نحوه قضاوت داوران وجود دارد بيان کرد: چون هفته‌هاي آخر ليگ حساس شده و نتايج براي تيم‌هاي بالا و پايين جدولي مهم شده، ما اين موضوع را در جلسه ديروز بررسي کرديم. در اين جلسه عنوان شد که اگر خداي نکرده باشگاهي به داوري شبهه دارد، داور ديگري را براي بازي آن تيم معرفي کنيم تا خيال باشگاه راحت باشد اما برخورد جدي از طرف کميته انضباطي با آن‌هايي که بدون مدرک عليه داوري صحبت و جوسازي مي‌کنند خواهد شد تا حضورشان در ليگ برتر هم زير سوال برود. داور بايد بتواند با خيال راحت قضاوت کند و اگر هم اشتباهي وجود داشت، آن را به طور مستند بگويند.

کفاشيان همچنين درباره تمديد مجوز آيت‌اللهي براي همکاري با فدراسيون فوتبال توضيح داد: نگراني بابت موافقت تمديد مجوز آيت‌اللهي نداريم چون او هرجا باشد عضو فدراسيون است و در حال حاضر هم نايب رييس بوده و چون پست اجرايي ندارد مي‌تواند فعاليت کند.

کفاشيان در پايان در پاسخ به اين پرسش که آيا مي‌تواند در صورت کناره‌گيري از رياست فدراسيون فوتبال در بخش رياست کنفدراسيون فوتبال آسيا کانديد شودا اظهار کرد: نامزدي در AFC مربوط به رياست فدراسيون نيست چون بقيه افرادي هم که در AFC هستند جاي ديگري سمتي ندارند. به هر حال هدف ما داشتن کرسي در هيات رييسه AFC است و فرد مهم نيست. هر فردي که توانايي‌اش را داشته باشد مي‌تواند نامزد شود.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418859941,46399413,509133,2052,547,004