عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 38
تاریخ انتشار: چهارشنبه 25 بهمن 1391 - 19:03
نویسنده: admin

به گزارش اسپور نيوز به نقل از خبرگزاری فارس (شعبه تبريز) ، وی افزود: این تیم هر چند آغاز خوبی در رقابت‌های دسته یک نداشت، اما رفته رفته در قامت یک تیم مدعی ظاهر شده و با نتایج خوب خود خصوصاً در دور برگشت به رده سوم جدول صعود کرده و امیدواریم در پایان این رقابت‌ها جشن صعود به لیگ برتر را برگزار کنیم.

فوتبال ساحلی مقتدرانه قهرمان شد

نسیانی قهرمانی تیم فوتبال ساحلی باشگاه شهرداری تبریز در مسابقات کشور را بی‌نظیر خواند و تصریح کرد: تیم فوتبال ساحلی شهرداری تبریز با 17 پیروزی که برد در تمام بازی‌ها را شامل می‌شد و کسب بهترین خط حمله، بهترین خط دفاع و آقای گل مسابقات به عنوان نخست ایران دست یافت و بازیکنان تیم شهرداری تبریز در قهرمانی تیم فوتبال ساحلی ایران در مسابقات آسیایی نیز نقش بسزایی داشتند.

وی تیم‌های فوتبال باشگاه شهرداری تبریز در مسابقات کشور را هشت تیم ذکر کرد و افزود: تیم‌های امید شهرداری، فوتسال و  فوتبال ساحلی در لیگ برتر حضور داشته و سایر تیم‌ها در لیگ دسته یک ایران بازی می‌کنند.

مدیر باشگاه شهرداری تبریز همچنین به نتایج مطلوب تیم فوتسال این باشگاه اشاره و خاطرنشان کرد: تیم فوتسال شهرداری تبریز در نخستین سال حضورش در لیگ برتر نتایج بسیار درخشانی کسب کرده و  حتی فرصت قرار گرفتن در نیمه نخست جدول را دارد.

وی از تغییرات کادر فنی تیم فوتسال بانوان این باشگاه خبر داد و گفت: بعد از تغییرات صورت گرفته زمینه حضور دو بازیکن ملی پوش که بومی هم هستند، در تیم شهرداری فراهم شده است.

نسیانی زمان برگزاری مسابقات فوتسال بانوان کشور را نیمه نخست اسفند ماه ذکر کرد و اظهار امیدواری کرد، تیم فوتسال بانوان شهرداری تبریز نیز بتواند موفقیت‌های این باشگاه را در فوتبال تداوم بخشد.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
12941885434761,805519120,2152,534,014