عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 378
تاریخ انتشار: پنجشنبه 08 آبان 1393 - 16:59
نویسنده: admin

 

اخبار تراكتور

فردا 100 هزار نفر به يادگار امام تبريز بیایند
هرچه فراز دارد از شهر تبریز دارد و من 10 درصد شهرتم را از جاهای دیگر بدست آوردم و 90 درصد داشته ام و شهرتم به خاطر تبریز است و همسرم هم تبریزی است و عاشقانه این شهر را دوست دارم اگر فوتبال آماتور بود من می گفتم فردا برابر تراکتور بازی نکنیم اما باشگاهمان را جریمه می کنند و بر اساس قواعد حرفه ای فوتبال باید به میدان برویم ای کاش امشب به صبح نمی رسید که من مقابل هواداران تیم محبوبم روی نیمکت ننشینم.

تا نیم فصل صبر کنید
من در شرایط حساسی گسترش فولاد را تحویل گرفتم و همه شما می‌ دانید که آدم ترسویی هم نیستم اما تا نیم فصل کار خاصی نمی‌ توانم انجام بدهم. البته نگران نباشید من گسترش فولاد را از انتهای جدول جدا می‌ کنم و در این زمینه اصلا نگران نیستم. در فصل اولم در تراکتورسازی 14 امتیاز از شاهین عقب بودیم اما در پایان فصل جبران کردیم و به لیگ‌برتر صعود کردیم. در شهرداری تبریز هم همین طور بود.

5
بازیکن اضافه می‌ کنیم
در نیم فصل 5 بازیکن به تیم اضافه خواهد شد و بدون شک شرایط تیمی ما بسیار تغییر می‌ کند. البته متاسفانه مجبوریم تعدادی از بازیکنان را از فهرست کنار بگذاریم. اگر ابتدای فصل بود حتما می‌ توانستیم بازیکنان بهتری را بیاوریم ولی به هر حال به آنچه که در دسترس است هم کار خود را می‌ کنیم.

حاشیه نسازید، کدام دوپینگ؟
باید هیچ حاشیه ای نباشد. این آرزوی قلبی من است. تا روز بازی با شهدای ارتش درجام حذفی می‌ گفتند کارت مربیگری ام صادر نمی‌ شود اما دیدید که این حرف ها غلط بود، حالا هم بحث دوپینگ مطرح شده و باز هم تاکید می‌ کنم این حرف ها چیزی جز یک مشت دروغ نیست، خواهش می‌ کنم تا اطمینان از چیزی پیدا نکرده اید حرف نزنید. من 17 سال مربیگری کردم و تا به حال حتی یک بازیکن دوپینگی نداشته ام. تازه مگر در لیگ‌برتر تست دوپینگ انجام نمی‌ شود؟

این هم دروغ است
گفته می‌شود که باشگاه گسترش فولاد می‌خواهد در بازی فردا جایگاه پرشورهای تراکتورسازی که پشت نیمکت ما است خالی بگذارد که این هم یک دروغ دیگر است و من هر اسمی در فوتبال ایران پیدا کردم به خاطر نام تراکتور بود و دوست داشتم هیچ‌ موقع مقابل این تیم حضور نیابم و اگر فدراسیون جریمه نمی‌کرد در بازی فردا هم حاضر نمی‌شدیم ولی این دور از اخلاق حرفه‌ای است.

خطیبی عزیز من بود
کمالوند در پاسخ به سوال یکی از خبرنگار مبنی بر اینکه خطیبی زمانی شاگر او بوده است در تقابل با او چه حسی دارد گفت:‌ خطیبی شاگرد من نبود و عزیز من بود و امیدوارم این مربی همیشه موفق باشد.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851551,46315512,670132,3662,546,165