عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 359
تاریخ انتشار: دوشنبه 05 آبان 1393 - 1:00
نویسنده: admin

به گزارش اسپورنيوز ، سیدعباسی اظهار داشت: یکی از ملزومات حرفه‌ای شدن خدمت به مردم است و همه اعضا موظفیم به عنوان شخصیت حقوقی به مردم و والیبال ارومیه خدمت کنیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: همه یک هدف مشترک داریم و آن موفقیت تیم والیبال شهرداری در فصل جاری ليگ برتر والیبال و تثبیت جایگاه ارومیه در والیبال کشور است.

سیدعباسی ادامه داد: باشگاه شهرداری از لحاظ یارگیری، امکانات فنی، انتخاب کادر فنی و پشتیبانی همه جانبه از تیم بسیار خوب عمل کرده و پیشرفت زیادی صورت گرفته است.

وی افزود: هر چه به بازی‌ها نزدیک می‌شویم تیم بیشتر به آرامش نیاز دارد، خصوصا تمرین که محل اصلاح اشتباهات و گوشزد کردن نقاط ضعف است باید در سکوت برگزار شود.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه با بیان این مطلب که هیجان بیش از حد به زیان تیم خواهد بود، گفت: تا زمانی که هیجانات و احساسات کنترل نشوند نمی‌توانیم به نتیجه دلخواه برسیم.

وی افزود: متاسفانه تمرینات ما کیفیت خود را از دست داده حال آنکه اکنون هر جلسه تمرین به اندازه یک ماه برای ما اهمیت دارد.

سیدعباسی در آخر با تقدیر از تماشاگران پر شور ارومیه‌ای، گفت: تماشاگران برای ما اهمیت زیادی دارند اما در این برهه زمانی انتقال بیش از حد هیجان و احساسات به سود تیم نخواهد بود و امیدوارم همه این شرایط را درک کنند.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418859835404,32812,035131,7312,545,530