عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 299
تاریخ انتشار: پنجشنبه 07 آذر 1392 - 14:59
نویسنده: admin

حسين خطيبي در نشست خبري قبل از بازي با استقلال ضمن تسليت شهادت امام زين‌العابدين(ع) گفت: از فردا نيم‌فصل دوم شروع مي‌شود و ما مي‌خواهيم نسبت به نيم‌فصل اول بهتر باشيم. بازي‌هاي در نيم‌فصل دوم سخت‌تر مي‌شود و فردا هم مقابل تيمي بازي داريم که هم بازيکنان بزرگ و هم مربي بزرگي دارد. استقلال براي قهرماني مي‌جنگد هدف ما هم تک‌رقمي بودن در ليگ برتر است. فکر مي‌کنم بازي خوبي خواهد شد. استقلال تيم بزرگي است و ما هم بازيکنان جوان و با انگيزه‌اي داريم که روحيه خوبي دارند.

وي ادامه داد: سامان نريمان جهان بازيکن کليدي ماست که مصدوم است و يکي دو هفته نمي‌تواند بازي کند. دو سه بازيکن جديد هم جذب کرده‌ايم که آنها شرايط بازي دارند و با تيم هماهنگ شدند. مي‌خواهيم فردا مقابل استقلال با امتياز زمين را ترک کنيم.

وي در مورد اينکه برخي از بازيکنان تيمشان سابقه بازي در استقلال را دارند گفت: بله برخي از بازيکنان ما سابقه بازي در استقلال و تيم‌هاي ليگ برتري را دارند که باتجربه‌تر از بقيه هستند. فردا هم آنها مي‌توانند کمک زيادي به ما بکنند و از آنها استفاده خواهيم کرد و برنامه‌ريزي ما اين است که از برخي از آنها به عنوان بازيکن تعويضي استفاده کنيم. اميدوارم بازيکناني که قبالاً در استقلال بوده‌اند مقابل تيم سابقشان خوب بازي کنند.

وي در مورد وضعيت فروزان و اسلامي دو دروازه‌بان تيمش گفت: از هر دو دروازه‌بان راضي هستيم. فروزان بازيکن بزرگي است که يکي دو هفته از نظر روحي دچار افت شد زيرا او انتظار داشت به تيم ملي دعوت شود و به خاطر همين شرايط روحي در دو هفته از اسلامي استفاده کرديم البته اکنون فروزان به شرايط روحي خوبي برگشته و تمرينات خوبي هم داشته احتمالاً فردا از او استفاده مي‌کنيم.

وي ادامه داد: مي‌خواهم از سازمان ليگ عوامل فدراسيون و مهدي تاج که براي ليگ برتر زحمت مي‌کشند تشکر کنم. ما توانستيم چهار سهميه در ليگ قهرمانان آسيا بگيريم که اين نشان‌دهنده توانمندي تاج و همه عوامل سازمان ليگ است. از تاج و فدراسيون و سازمان ليگ تشکر مي‌کنم.

خطيبي با اشاره به قضاوت داوران عنوان کرد:‌ در نيم‌فصل اول همه تيم‌ها به خصوص ما از اشتباهات داوري ضرر کرديم. چهار پنج پنالتي ما که حق مسلم ما بود را نگرفتند انشالله در نيم‌فصل دوم داوران بهتر باشند و بهتر قضاوت کنند. ما به داوري در نيم‌فصل اول اعتراضي هم نمي‌کرديم اما يک پنالتي هم براي ما گرفته نشد. اميدواريم در نيم‌فصل دوم شاهد قضاوت‌هاي بهتري باشيم. هرچند که در نيم‌فصل اول چهار پنج پنالتي ما را نگرفتند!

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418858625404,20711,914131,6102,545,409