عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 255
تاریخ انتشار: شنبه 18 آبان 1392 - 18:03
نویسنده: admin

مجتبی ساعی ، وحدت پناهی و هر گزارشگر متعصب تراختوری كه این روزها بازی های خانگی این تیم را گزارش می كند ، آماج حملات شدید خبرگزاری های پایتخت قرار می گیرد.

مجتبي ساعي و وحدت پناهي

علی رغم اینكه این گزارشگران متعصب تراختوری(خصوصا ساعی) محبوبیت فراوانی نزد فوتبالدوستان آذربایجانی دارند و اغراق نیست كه اگر بگوییم محبوبیتشان به اندازه بازیكنان بزرگ تیم است. اما خبرگزاری های به ظاهر ملی ، ولی در عمل سرخابی پایتخت منتظر هر گزارش خانگی هستند تا بكوبند و انگ گزارش یك طرفه را بر این متعصبین تراختوری بزنند.

شاید اینها به سبب بینش كورشان هنوز هم توانایی پذیرش شرایطی متفاوت با دیگر شهرهای ایران را ندارند كه در آن سرخابی های پایتخت مورد تشویق قرا می گیرند و گزارشگران هم از روی عادت و بی عرقی نسبت به شهر خودشان لی لی به لالای دردانه های پایتخت می گذارند.

در این صورت لازم است به هر بدخواه تراختوری یادآور شویم كه همه این ناملایمتی ها و تهمت های ناروا در رصد كامل هواداران پرشور تراختور قرار دارد و خبرگزاری های مغرض نيز باید بدانند كه تراختوری ها تعصب خاص و همیشگی به گزارشگرانشان دارند و حق آنها را برای تعصب به تیم دیارشان كاملا محترم می شمارند و اجازه نخواهند داد كه هیچ فرد یا گروه خاصی در صدد استفاده ابزاری از این زحمتكشان مظلوم و بی پناه باشند.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418855141,46351413,029132,7252,546,524