عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 246
تاریخ انتشار: پنجشنبه 16 آبان 1392 - 16:56
نویسنده: admin

مجید جلالی درباره شرایط تیمش اظهار داشت: تیم ما روند بسیار خوبی را در پیش گرفته است و هر روز تمرینات متنوعی را دنبال می کنیم. قطعا روز به روز بهتر می شویم و شرایطمان در آینده از این هم بهتر خواهد شد. به دلیل اینکه روزها کوتاه شده اند نمی توانیم در دو نوبت تمرینات خود را برگزار کنیم و مجبوریم ظهرها تمرینات خود را کمی بلندتر پیگیری کنیم.

وی درباره ممنوع المصاحبه بودن بازیکنان تأکید کرد: به خاطر حساسیت بازی با استقلال از نفرات خواستیم مصاحبه ای انجام ندهند تا تمرکز و حواسشان با پرداختن به مسائل حاشیه ای به هم نریزد.

سرمربی تراکتورسازی درباره دعوتش به همایش علم و فوتبال تصریح کرد: از بنده دعوت شده بود تا در این مراسم حضور یابم و حتی وقتی برای سخنرانی من نیز درنظر گرفته بودند اما با توجه به بازی حساسی که مقابل استقلال داریم ترجیح دادم به امور تیم بپردازم و به همین خاطر از مسئولان فدراسیون عذرخواهی کردم.

جلالی در ادامه افزود: هدف بزرگی پیش رو داریم و قطعا هواداران خوب تراکتورسازی نیز شرایط را درک می کنند. از آنها می خواهم همواره کنار تیم و بچه ها باشند و جمعه سکوهای ورزشگاه یادگار امام را به رنگ سرخ در بیاورند. هواداران باید با پرچم تراکتورسازی به ورزشگاه بیایند و حمایت کنند تا یک بازی خوب مقابل استقلال انجام دهیم و انشاءالله بتوانیم 3 امتیاز را کسب کنیم.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851491,46314912,664132,3602,546,159