عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 22
تاریخ انتشار: شنبه 30 دی 1391 - 17:42
نویسنده: admin

به گزارش اسپور نيوز به نقل از سايت طرفداران ماشين سازی تبريز ، در پی حملات گسترده ماشین سازی در نیمه اول و در دقیقه 38 با خطای مدافعان نساجی بر روی احد پاسی تیم ماشین سازی صاحب یک ضربه پنالتی شد ولی مصطفی چترآبگون ضربه پنالتی را به تیر افقی دروازه کوبید و نتیجه همچنان بدون گل باقی ماند.

در نیمه دوم نیز بازیکنان ماشین سازی همچنان با قدرت به بازی ادامه دادند و موقعیت های متعددی خلق کردند ولی باز هم نتوانستند به گل دست یابند.

در این دیدار دو بازیکن ماشین سازی به اسامی قادر افکاری و امید صمدی به دلیل کارت قرمز در دیدار قبلی با گسترش از حضور در تیم محروم بودند و داود فرج زاده و رسول برزگر ویک بازیکن دیگر نیز بخاطر مصدومیت نتوانستند در ترکیب تیم ماشین‌سازی حضور یابند.

حضور حدود چهارهزار نفر از طرفداران تیم ماشین سازی برای تماشای این دیدار از نقاط قوت این دیدار بود. قضاوت این بازی نیز بر عهده محمدحسین ترابیان بود و یعقوب حجتی و رامین گنجی كمك های وی در این بازی بودند.

اسامی تیم ماشین‌سازی تبریز:
علی رضایی، محمد محمدی، توحید قوجایی، ناصر خبازی، سید مهدی عمرانی، احمد پاسی، مصطفی چترآبگون، اکبر صغیری، جاوید یوسفی (از دقیقه 46 حسین پوراسد)، مرتضی قربانپور و امیر قروشچی
سرمربی: حسین خطیبی

‌اسامی تیم نساجی قائم‌شهر:
علی نظرمحمدی، احمد اسماعیلی، محسن میرابی، مجید کاویانپور، اکبر دوربینیان، تقی شاه‌مرادی، حسن جغلانی، میثم خداشناس، فرهاد خیرخواه(از دقیقه 52 میلاد پورصفرشکن)، مجتبی رمضانی و محمد عباسزاده
سرمربی: اسماعیل اسماعیلی
ماشین سازی با تك امتیازی كه از این مسابقه گرفت با هشت امتیاز همچنان در انتهای جدول رده بندی گروه الف باقی ماند.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851,1835404,52812,235131,9312,545,730