عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 213
تاریخ انتشار: چهارشنبه 24 مهر 1392 - 16:43
نویسنده: admin

ژاوی هرناندس در گفت‌و‌گو با یک کانال رادیویی کاتالان از هم‌تیمی خود، نیمار به دلیل انتقادها از رفتارش حمایت کرد و گفت: این اتهامات را به این دلیل به او وارد می‌کنند که هنوز شکست نخورده‌ایم و این علاقه مادرید است که به دنبال چیزهای منفی باشد و روی بازیکنان برچسب بگذارد. او زیر ذره‌بین است اما بازیکن تمارض‌کننده‌ای نیست.

ژاوی همچنین مدعی شد که با وجود اینکه در ژانویه 34 ساله می‌شود، تا دو تا سه فصل دیگر همچنان خودش را در اوج می‌بیند. این می‌تواند برای کسانی که بحث‌ درباره به مشکل برخوردن باشگاه بدون ژاوی را آغاز کرده‌اند، آبی روی آتش باشد.

هافبک بارسلونا در این خصوص اظهار داشت: بارسا بدون من به پیروزی و بازی عالی‌اش ادامه می‌دهد. باشگاه نباید به دنبال جانشین مستقیمی برای من باشد: هیچ بازیکنی نیست که کسی نتواند جایگزینش شود و این فشار بسیار زیادی روی آن کسی که جای مرا می‌گیرد، وارد خواهد کرد.

وی بر این باور است که تیم برای ادامه موفقیت‌های بارسلونا در سال‌های پیش رو در مسیر بسیار خوبی قرار گرفته و ادامه داد: پایه تیم با هفت یا هشت بازیکن جوان فوق‌العاده است و تأثیر بسیار زیادی دارد. اگر این پایه را پرورش دهیم، آینده درخشان خواهیم داشت.

ژاوی به تمجید از مارتینو پرداخت و اضافه کرد: او از زمانی که به نیوکمپ آمده، به دنبال تغییر چیزی نیست. همیشه اعلام کرده است که می‌خواهد به شیوه بارسا وفادار بماند.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851,2895404,63412,341132,0372,545,836