عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 197
تاریخ انتشار: دوشنبه 22 مهر 1392 - 23:47
نویسنده: admin

مهدی نوری در مورد شکست تیمش در هفته دوازدهم مقابل نفت تهران گفت:‌ بازی خیلی خوبی بود، نفت تیم قدرتمندی است. البته ما بد کار نکردیم و بازی همیشگی‌مان را ارائه دادیم. متأسفانه روی ضربات آخر بدشانس بودیم یک توپ به تیر زدیم. نفت تیم قابل احترامی است آنها دو موقعیت داشتند و به پیروزی رسیدند و به آنها تبریک می‌گویم.

وی در مورد اینکه فولاد خوزستان خوش‌شانس بود و سایر بالانشینان از شکست این تیم نتوانستند استفاده کنند عنوان کرد: کاری به تیم‌های دیگر نداریم این هم از لطف خدا است. ما باید خودمان نتیجه بگیریم تا بتوانیم به موفقیت برسیم. اگر در این دیدار پیروز می‌شدیم با توجه به نتایجی که رقم خورد به فاصله شش امتیازی در صدر جدول می‌رسیدیم.

هافبک فولاد خوزستان در مورد اینکه تیمش مقابل تیم‌های بزرگ نتوانسته نتیجه بگیرد و در دیدار برابر پرسپولیس، سپاهان و نفت تهران شکست خورده اظهار داشت:‌بازی با پرسپولیس خوب نبودیم اما مقابل سپاهان و نفت تهران عملکرد بدی نداشتیم حتی مقابل سپاهان یک پنالتی به دست آوردیم که من به تیر زدم و پس از آن بازی 2 بر صفر شد.

به هر حال باید با تمرکز بیشتری بازی کنیم و بتوانیم در ادامه نتایج بهتری کسب کنیم. دیدارهای سختی مقابل تراکتورسازی و استقلال داریم و با پیروزی در آنها می‌توانیم به موفقیت برسیم.

نوری در مورد رویارویی تیمش با تراکتورسازی در هفته سیزدهم خاطرنشان کرد: تراکتورسازی تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد، ‌بازی مقابل تماشاگران زیاد تراکتورسازی سخت است. تیمی که دنبال قهرمان شدن است نباید دنبال بهانه باشد. ان‌شاء‌الله با تلاش فراوان در این دیدار به میدان می رویم تا سه امتیاز را کسب کنیم.

وی در پایان تأکید کرد: این اولین باخت ما در یک دیدار خانگی بود. از هواداران عذر خواهی می کنم، امیدوارم در بازی های آینده تلاش‌مان را می کنیم تا بتوانیم در خانه نتایج خوبی بگیریم.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418857331,46373313,248132,9442,546,743