عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 192
تاریخ انتشار: شنبه 20 مهر 1392 - 23:31
نویسنده: admin

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي گفت: نقل و انتقالات تراکتور در نيم فصل با تصميم جلالي انجام مي شود. حميد زيني زاده درخصوص اتفاقات داوري ديدار پرسپوليس و تراکتور که ظاهرا به پرونده رشوه هم ارتباط دارد، اظهارداشت: ما همان شب بعد از بازي با پرسپوليس اعتراضي که داشتيم را اعلام کرديم و به فدراسيون نامه نوشتيم که در حق ما اجحاف شده است.

الان هم اگر شايعات مربوط به اتفاقات داوري آن بازي صحت داشته باشد بايد خود فدراسيون و مراجع ذيصلاح آن را پيگيري کنند. ما هم از طريق مجاري قانوني پيگير آن پرونده هستيم.

به گزارش اوج نیوز ، وي ادامه داد: مسئولان فدراسيون و مراجع ذيربط بايد به مشکلات داوري رسيدگي کنند. بايد اقدامات کنترلي انجام شود تا ديگر شاهد رخ دادن چنين اتفاقاتي نباشيم.

زيني زاده در اين باره که آيا نتايج در فوتبال ايران خارج از زمين رقم مي خورد؟ گفت: اين حرف را قبول ندارم. تمام نتايج در فوتبال ايران در داخل زمين و با تلاش بازيکنان و کادر فني رقم مي خورد. اگر هم تخلفي از سوي داوران وجود دارد بايد بررسي و برخورد شود.

وي با اشاره به بازي حساس تراکتور در هفته آينده مقابل فولاد گفت: اين بازي براي ما 6 امتيازي است. همه بازيکنان توجيه هستند که اين ديدار چه حساسيتي دارد. هواداران هم مي دانند چقدر برد در اين بازي براي ما مهم است و حتما استقبال خوبي از اين بازي خواهند کرد.

زيني زاده درباره وضعيت کاظميان خاطرنشان کرد: قرار نبود تصميمي درباره کاظميان گرفته شود. کاظميان بعد از اينکه دو جلسه اجازه نداشت در تمرينات شرکت کند از ديروز در حال تمرين است.

وي درخصوص شايعه انتقال فرشيد طالبي به استقلال گفت: هنوز درخواستي به دست ما نرسيده است. کليه تصميمات درباره نقل و انتقالات در نيم فصل بر عهده جلالي است.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418858661,46386613,381133,0772,546,876