عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 18
تاریخ انتشار: شنبه 30 دی 1391 - 17:18
نویسنده: admin

به گزارش اسپور نيوز به نقل از سايت تيم فوتسال دبيري تبريز ، مدیر فنی تیم دبیری گفت: تا چند هفته پیش اختلاف امتیازات تیم دبیری با شهید منصوری نزدیک به ده بود و کمتر کسی فکر می کرد ما بتوانیم این اختلاف امتیاز را جبران کرده و ضمن رسیدن با این تیم، از رتبه ششمی جدول جدا شویم و در مکان پنجم قرار گیریم.

حسین شمس در مورد وضعیت تیم دبیری تبریز گفت: بعد از بازی  خوب تیم مقابل حفاری خوزستان تیم دبیری اعتماد به نفس خوبی پیدا کرده و دو پیروزی مقابل تیم های گاز خوزستان و هلال احمر آذربایجان شرقی کسب کرده است.

مدیریت باشگاه دبیری حرفه ای است

حسین شمس به مدیریت خوب باشگاه دبیری اشاره کرده و خاطر نشان ساخت: در باشگاه دبیری تبریز همه پرداخت ها طبق قرارداد به خوبی صورت گرفته و پاداش های نیز به موقع پرداخت شده است و مشکل مالی وجود ندارد که جا دارد از مدیر عامل این باشگاه افشین دبیری تشکر شود.

وی گفت: حسین قضایی ، مربی جوان و آینده دار فوتسال ایران به تیم دبیری افزوده شده است و وی به همراه  مربی بدنسازی تیم حسین وطن پور کادر جوانی را تشکیل داده اند که بسیار با انگیزه می باشند.

مدیر فنی تیم دبیری افزود: جا دارد از زحمات  مهدی غیاثی مربی قبلی تیم دبیری نیز تشکر شود که زحمات فراوانی برای این تیم کشیدند و در حال حاضر نیز در کمیته فنی این باشگاه عضویت دارند.

در برابر منصوری اصلا به باخت فکر نمی کنیم

حسین شمس در مورد بازی تیم دبیری مقابل منصوری قرچک گفت:   دو تیم در هفته ای برابر  هم قرار می گیرند که امتیازاتشان برابر بوده  و برنده این بازی می تواند از دیگر رقیب همسایه خود پیشی گیرد.

وی افزود: تیم  منصوری در قرچک تنها نبوده و انتظار حضور دو الی سه هزار نفر را در روز مسابقه داریم.

سرمربی سابق تیم ملی ایران ابراز داشت:  با تدابیری که برای این بازی اندیشیده ایم  سعی در  گرفتن   فشار تماشاگر و بازیکنان حریف و تسلط بر بازی می باشیم.

وی با بیان اینکه منصوری 5 بازیکن ملی پوش دارد و حریفی آسان نخواهد بود، خاطرنشان ساخت: ما نیز در طول هفته تمرینات منظمی را برگزار کرده و  و برای پیروزی و 3 امتیاز به میدان می رویم و حداقل  کسب یک امتیاز  را از تیم دبیری را داشته و در این بازی اصلا به باخت فکر نمی نماییم.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418855011,46350113,016132,7122,546,511