عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 179
تاریخ انتشار: سه شنبه 28 خرداد 1392 - 23:44
نویسنده: admin

به گزارش اسپور نيوز به نقل از كلوب هواداران تراکتورسازی تبريز ، مدیرعامل باشگاه در خصوص عملکرد تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: خدا را شکر تا اینجای کار در اجرای برنامه های خود موفق بوده ایم. هدف ما این است که یک نیمکت قوی داشته باشیم تا در بازیهای داخلی و آسیایی به مشکل نخوریم. داشتن نیمکت قوی خواسته کادر فنی است که آن را محقق می کنیم.

وی افزود: هنوز دو جای خالی در سهمیه بازیکنان لیگ برتری وجود دارد که منتظریم تیم ملی از کره برگردد و با دو بازیکن مدنظرمان گفت و گو کنیم. یکی از آنها در خط هافبک بازی می کند و دیگری مهاجم است.

زینی زاده بدون اینکه اسمی از این دو بازیکن ببرد ادامه داد: عجله نباید کرد چرا که تا حالا موفق شده ایم بازیکنان خوبی جذب کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تراکتوسازی این فصل بازیکن خارجی نمی گیرد اظهار داشت: وضعیت دلار به گونه ای است که کمی دست ما را در این قضیه می بندد با این حال شاید در نیم فصل دوم بازیکن خارجی هم بگیریم.

مدیرعامل تراکتورسازی در خصوص لغو اردوی ترکیه خاطرنشان کرد:به هر حال این اردو لغو شده وما در سرعین اردو زده ایم. البته یک اردوی آمادگی هم در تهران خواهیم داشت و آنجا سه بازی تدارکاتی انجام می دهیم.

زینی زاده درباره جدایی فروزان نیز گفت: آقای جلالی با این بازیکن حرف زده بود اما خود فروزان ترجیح داد جایی برود که بتواند فیکس باشد. ما هم یک دروازه بان جوان به تیم اضافه می کنیم که بومی است.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418852691,46326912,784132,4802,546,279