عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 141
تاریخ انتشار: دوشنبه 26 فروردین 1392 - 18:31
نویسنده: admin

در برخی سایتها و رسانه ها هجمه سنگینی بر علیه مدیریت باشگاه تراکتورسازی شروع شده است که به نظر می رسد خارج از دایره انصاف بوده و از استدلال و منطق قوی برخوردار نیست. در شرایطی که تیم تراکتورسازی در موعد بازیهای حساس خود قرار دارد اینگونه مدیریت باشگاه را مورد تخطئه قرار دادن عاقلانه نیست.

در این نوشتار بنا ندارم که بدون استدلال و منطق سخنی را گفته و ادعایی را مطرح کنم گو اینکه این وجیزه و همچنین پایگاه خبری آناج جز بر پایه استدلال سخنی نگفته و نخواهد گفت و عملکرد یک ساله آناج نشان داده که این پایگاه خبری همواره مدافع حقوق هواداران تراکتور بوده است و این نوشته هم جز دفاع از زحمات هواداران چیز دیگری نیست.

حدود دوسال پیش مجموعه سپاه استان عهده دار مدیریت باشگاه تراکتورسازی شد.دوستانی که منتقد عملکرد مدیریت جدید باشگاه هستند کاش با رجوع به حافظه خود، بیاد بیاورند که مدیران جدید در چه شرایطی باشگاه را تحویل گرفته و برای اولین بار در طول تاریخ این باشگاه، هم نایب قهرمانی لیگ و هم سهمیه آسیایی را تقدیم هواداران میلیونی باشگاه نمودند.و مطمئناً این موفقیت ره آورد هزینه ای کلان و البته مدیریتی طاقت فرسا بوده است.نباید دچار فراموشی شد اگر سپاه استان برای خرید مجموعه باشگاه تراکتور ورود نمی کرد چه کسی و یا کسانی حاضر بودند هم هزینه کنند و هم خوب مدیریت کنند؟آن موقع که بحث واگذاری سهام باشگاه تراکتور بود غیر از هدایتی و شفق چه کسانی مایل به پرداخت چنین هزینه ای بودند؟مدیریت شفق و هدایتی هم که در فوتبال برای همگان اظهر من الشمس است.

امسال نیز با وجود مشکلات اقتصادی ،مدیریت باشگاه با جذب مربی خارجی و بازیکنان نسبتاً خوب بنا را بر تکرار موفقیت فصل گذشته گذاشت.که اگر کلاه خود را قاضی کنیم تا این اواخر که برخی حاشیه ها در تیم وجود نداشت ما هم در لیگ و هم در آسیا مدعی بودیم.که البته مقام سومی لیگ با توجه به پتانسیل باشگاه رتبه خوبی برای تراکتور خواهد بود ودر لیگ قهرمانان آسیا نیز ، هنوز ما امید به صعود را داریم.

کاش برخی دوستان که سنگ تراکتور را به سینه می زنند بجای مدیریت باشگاه،مفتون برخی رفتارهای بازیکنان نمی شدند و بازیکن سالاری را در باشگاه رواج نمی دادند. اینکه محمد ابراهیمی با رقص آذری پشت دروازه ، احساسات هواداران را به بازی گرفته و در لحظه نیاز چوب لای چرخ باشگاه بگذارد به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید همه در مقابل آن موضعگیری می کردند تا برای بقیه هم مایه عبرت باشد نه اینکه مدیریت باشگاه در مقابله با بازیکن سالاری و خیانت برخی از آنها مورد هجمه قرار گیرد. با وجود اینکه همین بازیکن برای یک فصل بیش از هفتصد میلیون پول گرفته است و این همه در حالی است که بنا به ادعای سردار جعفری بیش از هفتاد درصد حقوق بازیکنان پرداخت شده است.

آیا مدیریت باشگاه در این دو سال، گذاشته که حقی از باشگاه توسط فدراسیون و ... ضایع شود؟ همواره شاهد دفاع جانانه باشگاه از حقوق تیم بوده ایم و البته نمی توان در این راه کمک هواداران میلیونی تراکتور را نادیده گرفت.

تراکتور سازی به همراه استقلال و پرسپولیس پرهوادارترین تیمهای کشورند باید نگاهی به آن تیمها بیندازیم تا ببینیم تراکتور نسبت به آنها در این دو سال هم کم حاشیه بوده و هم نسبت به هزینه ای که کرده موفقتر عمل کرده است و آیا یک باشگاه جز این می خواهد. باید صبور بود و در مواقع حساس مصلحت تیم و نتیجه گیری تیم را از هر شخصی بالاتر بدانیم.

اینکه مدیران باشگاه نقد شوند هیچ ایرادی به آن نیست همچنانی که هیچ کس مدعی میدیریت بی عیب و نقص سردار جعفری نیست اما نقد باید همواره منصفانه  و منطقی باشد. البته این همجمه ی اخیر ابعاد پیدا و پنهان دیگری نیز دارد که در آینده به آن اشاره خواهد شد.



نویسنده: غلامرضا سیفی (آناج)

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418854251,46342512,940132,6362,546,435