عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 1273
تاریخ انتشار: چهارشنبه 16 دی 1394 - 14:07
نویسنده: admin
زمان بازی تیم های شهرداری ارومیه و آلومینیوم هرمزگان تغییر کرد

بیژن فرج زاده افزود: این تصمیم بنا به درخواست باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان و با موافقت سازمان لیگ فدراسیون والیبال و مسئولان باشگاه شهرداری ارومیه به منظور کاهش هزینه های تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان مورد قبول واقع شده است.

وی اظهار کرد: تیم والیبال آلومینیوم المهدی هرمزگان که امروز چهارشنبه 16 دی ماه در تبریز و در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف شهرداری این شهر می رود، درخواست کرده است که دیدار این تیم برابر شهرداری ارومیه در هفته هفدهم زودتر برگزار شود تا از تبریز راهی ارومیه شود.

فرج زاده گفت: پیشتر بر اساس برنامه ریزی قبلی سازمان لیگ فدراسیون والیبال مقرر شده بود دیدار دو تیم از هفته هفدهم این رقابت ها روز چهارشنبه 27 دی ماه برگزار شود که بر اساس این توافق دیدار دو تیم ساعت 17 روز شنبه 19 دی ماه در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می شود.

وی ادامه داد: مرتضی اکرمی و مجتبی بیداریان به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این مسابقه را بر عهده دارند و فرج الله فرج اللهی ناظر این دیدار خواهد بود.

فرج زاده گفت: تیم والیبال شهرداری ارومیه امروز چهارشنبه در هفته پانزدهم لیگ برتر استراحت دارد چرا که مسابقه خود برابر گوهر کویر زاهدان را چهارشنبه گذشته(نهم دی ماه) انجام داده و با نتیجه 3 بر صفر به پایان رسانده است.

همچنین تیم والیبال شهرداری ارومیه روز چهارشنبه هفته آینده(23 دی ماه) در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر والیبال میهمان تیم متین صالحین ورامین است.

تیم شهرداری ارومیه با یک بازی بیشتر، 12 برد و 37 امتیاز بالاتر از تیم های بانک سرمایه و پیکان تهران در صدر جدول لیگ برتر والیبال قرار دارد.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851,1375404,48212,189131,8852,545,684