عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 1246
تاریخ انتشار: دوشنبه 02 آذر 1394 - 13:07
نویسنده: admin
هجمه رسانه ای و هدایت شده علیه مدیریت به پیکره باشگاه آسیب می زند

گروه خبر(هادی علیزاده)- به گزارش اسپورنیوز، سعید عباسی، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی که شب گذشته میهمان برنامه موج فوتبال شبکه سهند بود، گفت: هجمه رسانه ای هدایت شده علیه مدیریت باشگاه را قبول ندارم و برخی رسانه ها که اسم تبریز را یدک می کشند، سعی در کوبیدن هیات مدیره و مدیریت یک باشگاه تبریزی را دارند.

وی افزود: مدیریت فعلی باشگاه تراکتورسازی وارث بدهی هایی شده است که از چند سال قبل گریبان گیر تراکتور بوده و دلواپسان و هواداران، تنها بازی بازیکنان در مستطیل سبز را می بینند و از مسائل مالی باشگاه که کمر باشگاه های با سابقه تر نظیر استقلال و پرسپولیس را می شکند، خبر ندارند.

عباسی به طلب «آنسلمو» بازیکن سابق تراکتورسازی اشاره کرد و گفت: فصل گذشته و در زمان حضور تیم در دبی جهت انجام بازی های لیگ قهرمانان آسیا با نماینده امارات، رضایت این بازیکن جهت تقسیط مطالبات مالی اش در 6 قسط جلب شد و ماه قبل، آخرین قسط بدهی پرداخت گردید.

سعید عباسی در برنامه موج فوتبال شبکه سهند

وی ادامه داد: علاوه بر آنسلمو، تونی اولیویرا(سرمربی تیم)، اشپیتیم آرفی و چند بازیکن دیگر نیز وجود دارند که هنوز باشگاه به آنها بدهکار است.

عباسی تصریح کرد: در پرداخت بدهی ها نیز بایستی اولویت بندی انجام دهیم به گونه ای که 1 میلیارد و 700 میلیون تومان به سازمان امور مالیاتی بدهکاریم و به همین علت، 13 حساب باشگاه تراکتورسازی مسدود شده و در حال حاضر حتی دسته چکی نیز نداریم.

مدیرعامل تراکتورسازی با انتقاد از مسابقه پیامکی برنامه موج فوتبال که در آن از مردم خواسته شده بود که به سوال «به نظر شما مهمترین دلیل نتایج ضعیف تراکتورسازی چیست؟» پاسخ دهند، گفت: نظرسنجی این برنامه، 5 هفته قبل نیز انجام شده بود و تکرار آن در شرایط حاضر اشتباه می باشد حتی میزان مشارکت بینندگان به طور دقیق مشخص نبوده و جامعه آماری هم پایین است.

اعتراض سعید عباسی به نظرسنجی پیامکی برنامه موج فوتبال شبکه سهند

این مقام مسئول باشگاه در مورد سوالات «موحد» که به عنوان کارشناس مطبوعات روی خط تلفنی موج فوتبال آمده بود، گفت: اگر قرار بر این باشد که به تمام مسایل مطرح شده توسط آقای موحد پاسخگو باشیم بایستی ساعت 8 صبح، استودیو را ترک کنیم ضمن اینکه برخی دوستان از امکانات رسانه ملی به نفع خود بهره می برند.

سعید عباسی در برنامه موج فوتبال شبکه سهند

وی تاکید کرد: سخنان میهمان تلفنی برنامه بیشتر به کیفرخواست شباهت دارد و بعضی از دوستان رسانه ای مانند آقای موحد با طرح چنین سوالاتی حتی سرمربی تیم را عصبانی کرده و تونی را وادار به گفتن سخنانی می کنند که در شرایط عادی تمایلی به مطرح کردن آنها و ظهور و بروز برخی مسایل دیگر ندارد.

مدیرعامل تراکتورسازی ادامه داد: با این حال برای پاسخ به همه این سوالات به وقت بیشتری نیاز داریم.

سعید عباسی در برنامه موج فوتبال شبکه سهند

عباسی خاطرنشان کرد: از هواداران تراکتورسازی خواهش می کنیم که تیم مورد علاقه شان را تنها نگذارند و مثل گذشته با حضور حداکثری، این تیم محبوب و مردمی را تشویق کنند تا با حمایت پرشور طرفداران، شاهد نتایج خوب تراکتور در هفته های آینده باشیم.

مجری برنامه نیز از عباسی خواست که هفته آینده نیز در برنامه حضور یافته و به ادامه بحث بپردازند.

شایان ذکر است، در پی اعتراض مدیرعامل تراکتورسازی به مسابقه پیامکی، مسئولان دست اندر کار برنامه موج فوتبال در اقدامی جالب به جای نمایش درصد آرای گزینه ها، تعداد پیامک های صحیح دریافتی هر گزینه را در پایان برنامه اعلام کردند که نتیجه نهایی به این صورت بود:

1- کادرفنی 629 رای

2- مدیریت 4954 رای

3- عدم هماهنگی بازیکنان 392 رای

4- عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه 66 رای

نظرسنجی پیامکی برنامه موج فوتبال شبکه سهند

کد امنیتی رفرش

این نظر توسط بلفت در تاریخ 1394/09/06 و 18:37 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید. ماسایتی همه جانبه نگر هستیم و در کنار آن بیشتر اخبار ورزشی استان آذربایجان غربی را پوشش می دهیم. ان شاالله در این راستا بتوانیم همکاری کنیم.


این نظر توسط آرازسسی در تاریخ 1394/09/02 و 22:24 دقیقه ارسال شده است

با سلام
لینک سایت آراز سسی یافت نشد.
لطفا مجددا لینک کنید.
با تشکر
arazsasy.ir


این نظر توسط آزادلو در تاریخ 1394/09/02 و 21:24 دقیقه ارسال شده است

با سلام
لینک شما در بخش پیوندها قرار گرفت
با تشکر


نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418854484761,8579,564129,2602,543,059