عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 1244
تاریخ انتشار: دوشنبه 25 آبان 1394 - 18:15
نویسنده: admin
گزارش مفصل/آنچه در برنامه موج فوتبال دیشب شبکه سهند گذشت

گزارش/هادی علیزاده(اسپورنیوز)

برنامه دیشب موج فوتبال از ساعت 23 و 45 دقیقه با اجرای میلاد وطن پرست مجری جوان برنامه، روی آنتن شبکه سهند رفت.

میلاد وطن پرست

سوال پیامکی برنامه شب گذشته به پیش بینی نتیجه بازی تراکتورسازی و سیاه جامگان اختصاص یافته بود.

پس از پخش سوال پیامکی، مجری برنامه خبرهایی کوتاه در مورد وضعیت بازیکنان سرباز تراکتورسازی ارائه داد.

سپس پخش صحنه هایی بی بدیل از خلق شور و حماسه تماشاگران خستگی ناپذیر تراکتورسازی طی فصول قبل در یادگار امام تبریز، ذهن بینندگان را به سمت و سوی روزهای خوش تراکتور سوق داد.

خانم ها ربیع لاله و نظری دو نفر از بانوان فوتبالیست تبریزی تیم ملی زیر 16 سال بانوان، نخستین میهمانان برنامه موج فوتبال در شب گذشته بودند.

هر دو بانوی فوتبالیست ابتدای به معرفی خود و نحوه ورودشان به عرصه فوتبال پرداختند و سپس دغدغه های خود و مشکلات پیشروی بانوان را در فوتبال مطرح کردند.

آنها گلایه ای هم از مسئولان باشگاه های سرشناس تبریزی داشتند و آن اینکه در میان هیاهوی فوتبال آقایان، چرا به فوتبال بانوان بها داده نمی شود.

با اتمام این بخش، نوبت به پخش پیش بازی تراکتورسازی سیاه جامگان رسید و چون بازی پیشرو، نخستین رویارویی دو تیم خواهد بود فقط به موضوع سرمربیگری رسول خطیبی در ابتدای فصل این تیم مشهدی و حضور 2 بازیکن فصل قبل تراکتور در سیاه جامگان اشاره شد یعنی احمد کامدار و محسن دلیر.

علوی، سرپرست باشگاه ماشین سازی تبریز هم نخستین میهمان تلفنی برنامه بود. وی که به همراه تیمش در قائمشهر برای بازی با نساجی اقامت دارد به تشریح آخرین وضعیت باشگاه ماشین سازی پرداخت و برد روحیه بخش 3 بر 1 تیمش در هفته قبل را عامل برتری بازیکنان ماشین سازی تبریز پیش از رویایی با تیم مازندرانی دانست.

سرپرست ماشین سازی در مورد بازیکنان تیم نیز گفت: خوشبختانه محرومی نداریم اما رئیسی تنها مصدوم تیم است که متاسفانه امکان پا به توپ شدنش در بازی نیست.

بعد از صحبت های علوی، سجاد حسین زاده کارشناس فوتبال دومین میهمان برنامه دیشب بود.

حسین زاده در ابتدای بحث، گریزی به انتقاد مسئولین برخی باشگاه ها زد که وی را متهم به بی تجربگی و بی دانشی در عرصه سرمربیگری می کنند.

کارشناس برنامه موج فوتبال گفت: از 16 سالگی که به ماشین سازی تبریز پیوسته ام کسب نایب قهرمانی لیگ، نخستین سابقه درخشان من در مستطیل سبز بوده است و اخذ مدرک مربیگری A کنفدراسیون فوتبال آسیا، استعدادیاب فدراسیون فوتبال در منطقه شمالغرب کشور، 4 سال سرمربیگری تیم ملی نابینایان به همراه کسب مقام قهرمانی آسیا و رقابتهای پاراآسیایی و خدمت 8 ساله به فوتبال نابینایان استان از دیگر افتخارات من در عرصه فوتبال است.

حسین زاده با پیش کشیدن بحث بازیکنان سرباز تراکتورسازی، لزوم درس گرفتن از اشتباهات قبلی مدیریت باشگاه در جذب فوتبالیست های سرباز را خواستار شد و ادامه داد: بهتر است دنبال سربازها نرویم و کادر فنی تیم و مسئولان باشگاه بجای واردات انبوه بازیکنان سرباز از سایر باشگاه ها، توجه خود را معطوف به رده های پایه باشگاه، تیم امید تراکتورسازی و فوتبال محلات تبریز کنند.

وی نتایج تیم، کیفیت بازی و امکانات ورزشگاه را جزو عوامل موثر حضور تماشاگران در استادیوم خواند و تصریح کرد: تراکتورسازی به مدیرعامل و سرپرست و سرمربی تعلق ندارد بلکه تماشاگران و طرفداران خونگرم تراکتورسازی مالکان واقعی تیم هستند.

ایوب ذوالفقاری سرپرست باشگاه تراکتورسازی به عنوان سومین میهمان تلفنی برنامه روی خط آمد. وی در ابتدا به خبر جدایی فرید بهزادی کریمی بازیکن سرباز تراکتورسازی اشاره کرد و گفت: صحبت هایی با مسئولان باشگاه گسترش فولاد برای ماندن سعید آقایی و سامان نریمان جهان صورت گرفته و دو باشگاه به توافق رسیده اند.

ذوالفقاری ضمن تکذیب پیوستن بختیار رحمانی به استقلال گفت: محل استراحت دو تیم تراکتورسازی و استقلال هتل المپیک بود و رحمانی فقط به خوش و بش با بازیکنان استقلال پرداخته و مسئله خاصی در مورد بختیار و استقلال وجود ندارد.

سرپرست تراکتورسازی همچنین از پافشاری رحمانی برای حضور در تراکتورسازی به دلیل علاقه وی به طرفداران تیم خبر داد.در ادامه میلاد وطن پرست به تمایل تیم های اصفهانی برای جذب سامان نریمان جهان اشاره کرد و گفت: خبرهای رسیده از گسترش فولاد نیز حاکی از آن است که اصفهانی ها طی فکسی به گسترش فولاد پیگیر وضعیت نریمان جهان هستند که سرپرست تراکتور بحث های مطرح شده از این دست را بازار گرمی دانست.

اولین نتیجه مسابقه پیامکی برنامه پخش شد که به این صورت بود:

برد تراکتورسازی 93.11% ، مساوی 5.12% ، برد سیاه جامگان 1.77%

سامان نریمان جهان آخرین میهمان تلفنی برنامه موج فوتبال دیشب بود. مهاجم تراکتورسازی نیز از علاقه شدیدش برای ماندن در تراکتور گفت و تاکید کرد: وضعیت من برای ماندن در تراکتور یا بازگشت به گسترش فولاد نامعلوم است که امیدوارم مسئولان دو باشگاه هر چه سریعتر تکلیفم را مشخص کنند.

مهاجم بنابی تراکتورسازی گفت: مسائل مادی برای حضور در تیم محبوبم هیچ اهمیتی برایم ندارد و همین اندازه که خانواده ام تامین شوند کفایت می کند و حتی یک ریال اضافی از مسئولان باشگاه تراکتورسازی نخواسته و نخواهم خواست.

با پایان یافتن بحث بازیکنان سرباز تراکتور، پخش تصاویر اعضای تیم فوتبال زیر 10 سال نابینایان تبریز و صحبت های سجاد حسین زاده در مورد فوتبالیست های خردسال و نابینای تیمش از بخش های پایانی برنامه بود.

همچنین گزارش مردمی و مصاحبه هایی از تماشاگران و طرفداران تیم های فوتسال مس سونگون و دبیری تبریز که برای تشویق تیم محبوب خود و تماشای داربی فوتسالی آذربایجان به سالن آمده بودند پخش شد.

اسماعیل کمربسته، داور بین المللی فوتسال که سابقه قضاوت بازی برزیل زامبیا را در جام جهانی فوتسال در کارنامه دارد آخرین میهمان برنامه بود که در مورد خود و شرایط قضاوت در فوتسال و نحوه رسیدنش به داوری در جام جهانی توضیحاتی داد.

برنامه دیشب موج فوتبال شبکه سهند با پخش نتیجه نهایی سوال پیامکی و رای 93.58% بینندگان به گزینه اول(برد تراکتورسازی)، ساعت 1 و 10 دقیقه بامداد به پایان رسید.

کد امنیتی رفرش

این نظر توسط رضا در تاریخ 1394/08/25 و 22:55 دقیقه ارسال شده است

آنچه در برنامه موج فوتبال دیشب شبکه سهند گذشت

http://bukannews.ir/%D8%A2%D9%86%DA%86%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%85%D9%88%D8%AC-%D9%81%D9%88%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D9%84-%D8%AF%DB%8C%D8%B4%D8%A8-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87-%D8%B3%D9%87%D9%86/


نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418851351,46313512,650132,3462,546,145