عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 1222
تاریخ انتشار: شنبه 16 آبان 1394 - 14:58
نویسنده: admin
کاویان نقده در آستانه قهرمانی لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی قرار گرفت

در ادامه مسابقات ليگ برتر فوتبال آذربایجان غربی و از هفته شانزدهم، عصر دیروز(جمعه) تیم شهرداری جوان ارومیه در ورزشگاه تختی این شهر برابر کیوان مرغ مهاباد به تساوی 1 بر 1 رضایت داد.

در دیگر بازی مهم این هفته، تیم مدعی کاویان نقده با برد 2 بر صفر برابر شهرداری پیرانشهر در آستانه قهرمانی ليگ برتر فوتبال آذربایجان غربی قرار گرفت.

اما تیم برق ارومیه نزدیک ترین تعقیب کننده صدرنشین، در بوکان تیم کشاورز را با 2 گل شکست داد تا کشاورز بوکان اولین تیم سقوط کننده به لیگ دسته یک استان لقب بگیرد.

در سایر دیدارها، پرسپولیس مهاباد 2 بر یک وحدت چهار برج را شکست داد و زرین دانه شاهین دژ نیز توانست با نتیجه 3 بر یک بر شهرداری اشنویه غلبه کند.

تا پایان هفته شانزدهم این مسابقات، تیم کاویان نقده با 42 امتیاز در صدر جدول، تیم برق ارومیه با 37 امتیاز در رده دوم و تیم پرسپولیس مهاباد با 29 امتیاز عنوان سوم را به خود اختصاص داده اند.

تیم های کیوان مرغ مهاباد و شهرداری اشنویه نیز به ترتیب با 22 و 21 امتیاز در رده های چهارم و پنجم جدول رده بندی جای گرفتند.

تیم های شهرداری جوان ارومیه، شهرداری پیرانشهر، زرینه دانه شاهین دژ، کاویان نقده، شهرداری اشنویه، برق ارومیه، کیوان مرغ مهاباد، شهرداری میاندوآب، کشاورز بوکان و پرسپولیس مهاباد در در لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی حضور دارند که رقابت های خود را به صورت رفت و برگشت برگزار می کنند.

* تیم قهرمان این دوره از رقابت ها به عنوان نماینده آذربایجان غربی در رقابت های لیگ دسته 3 کشور حضور خواهد داشت.

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418854131,46341312,928132,6242,546,423