عصر ورزش | پایگاه خبری ورزشی

قوی هستیم و کرونا را شکست می دهیم

ads
کد خبر: 1212
تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 آبان 1394 - 11:38
نویسنده: admin
لیگ دسته دو/الوند همدان در عوارضی شهرداری ارومیه متوقف شد

به گزارش سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه ،هفته پنجم دور رفت رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در گروه چهار با انجام پنج دیدار در شهرهای رضوانشهر، كيش ، اردبيل ، ساري و اروميه دنبال شد.

در اولين ديدار هفته پنجم ، از ساعت 14:45 دقيقه تیم شهرداری ارومیه در استادیوم  تختی ميزبان الوند همدان بود كه اين ديدار پس از نود دقيقه تلاش با نتيجه پر گل 3 بر صفر به سود شاگردان محرم نشاطی خاتمه پذيرفت.

نيمه اول:

بازي از همان ابتدا با برتري محسوس تيم شهرداري اروميه آغاز شد و نتيجه حملات پياپي با گل دقيقه 10 بازي توسط هادي اصغري به ثمر نشست و تيم شهرداري اروميه يك بر صفر از حريف همداني خود پيش افتاد.

حملات بار ديگر از جناحين به سمت دروازه تيم الوند همدان ادامه داشت تا اينكه سه دقيقه بعد از گل اول ، باز هم هادي اصغري در دقيقه 13 بازي توپ را وارد دروازه الوند همدان كرد تا تيم شهرداري اروميه دو بر صفر پيش افتد.

بازي در نيمه اول با همان نتيجه دو بر صفر به اتمام رسيد و بازيكنان براي استراحت بين دو نيمه راهي رختكن شدند.

نيمه دوم:

نيمه دوم باز هم با گل زود هنگام شهرداري اروميه آغاز شد.دو دقيقه از شروع نيمه دوم نگذشته بود كه ايمان جعفر اوغلی در دقيقه 47 شهرداري اروميه را به گل سوم رساند.

در ادامه روند بازی بازیکنان شهرداری ارومیه چند موقعیت خوب گل را از دست دادند تا اينكه این ديدار زیبا با نتيجه 3 بر صفر به سود تيم شهرداري اروميه به پايان رسيد.

تيم شهرداري اروميه با اين برد 7 امتيازي شده و در رده پنجم جدول گروه چهار لیگ دسته دو قرار گرفت.

گفتني است در هفته ششم اين رقابت ها تيم شهرداري اروميه روز سه شنبه نوزدهم آبان ماه در شهر رشت ميهمان تيم سپيد رود خواهد بود كه اين ديدار راس ساعت 14:45 دقيقه برگزار خواهد شد.

در سایر دیدارهای برگزار شده هفته پنجم گروه 4 نتايج زير بدست آمد:

رهپويان رضوانشهر 2 - پيام وحدت مشهد 1

صنعت ساري  1 -  شاهين بوشهر 1

توسعه كيش 0 -  فولاد ب اهواز 1

خلخال دشت 0 - 0 سپيد رود رشت


در بوکان نیز تیم سردار این شهر میزبان تیم رده دومی کیمیا فرآیند تهران بود که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید و سردار بوکان با 5 امتیاز در جایگاه هفتم باقی ماند.

 

کد امنیتی رفرش
نظرسنجی

به نظر شما کدام تیم قهرمان لیگ برتر می شود؟(چینش به ترتیب الفبا)

تبليغات در سايت

جدول، نتایج و برنامه لیگ برتر والیبال

عضویت در خبرنامه
ایمیل خود را وارد کنید

امکانات
129418852946192,9616,091125,7872,539,586